Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Maskotki napędzają sprzedaż w sklepach sieci Lewiatan

15 marca w sklepach PSH Lewiatan rozpoczęła się największa w historii sieci akcja konsumencka, w której do zdobycia będą maskotki „Lewiatanki”. Dzięki szerokiemu wykorzystaniu technologii rozszerzonej rzeczywistości w książce o przygodach Lewiatanków, kolorowankach, produktach oraz w aplikacji, ożywieni przyjaciele z Lewiatankowa będą bawić i uprzyjemniać czas najmłodszym klientom.

Maskotki napędzają sprzedaż w sklepach sieci Lewiatan
Maskotki napędzają sprzedaż w sklepach sieci Lewiatan, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 16-03-2021, 15:21

W ramach akcji Lewiatanki dostępnych jest sześciu pluszowych bohaterów, którzy mają różne zawody i pasje. Lew Olek, papuga Pola, niedźwiedź Maniek, żółwica Nelka, lis Rudi oraz żyrafa Beti – ich historie oraz opowieść o Lewiatankowie, skąd pochodzą, zostały opisane w książce „Lewiatanki. Przyjaciele z sąsiedztwa”.

Książka, zawierająca dodatkowo kolorowanki oraz gry i zabawy edukacyjne, będzie do kupienia wyłącznie w sieci sklepów Lewiatan za 9,99 zł. W kolejnych etapach, w ramach akcji dostępne będą również magiczna kolorowanka z brokatowymi naklejkami, kolekcja 6 mini puzzli oraz seria produktów spożywczych marki własnej sieci stworzona z myślą o najmłodszych. 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Akcja konsumencka PSH Lewiatan wykorzystuje technologię rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality), która łączy świat rzeczywisty z animacją komputerową. Żeby z niej skorzystać potrzebna będzie bezpłatna aplikacja mobilna Lewiatanki, którą można pobrać ze sklepów Google Play i App Store. Dzięki aplikacji książka stanie się interaktywną zabawą.

– Skanując oznaczone ilustracje będzie można ujrzeć animowane postacie czy zobaczyć w 3D pokolorowany przez siebie obrazek. Dodatkowo, zbliżając telefon z uruchomioną aplikacją do wybranej maskotki uzyskamy poradę dnia, a skanując obrazy na okazjonalnych produktach z oferty marki Lewiatan zobaczymy, jak ożywa postać przedstawiona na opakowaniu – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu Lewiatan Holding S.A. Dyrektor ds. Marketingu. 

Za każde 30 zł wydane na zakupy w Lewiatanie można otrzymać jeden znaczek do wklejenia na specjalnej karcie do zbierania punktów. Robiąc zakupy warto też szukać produktów z oferty specjalnej, za które można otrzymać dodatkowe znaczki. Należy jednak pamiętać, że z puli produktów biorących udział w akcji wyłączone są napoje alkoholowe, w tym piwa, wyroby tytoniowe i papierosy elektroniczne, produkty lecznicze, preparaty do początkowego żywienia niemowląt oraz przedmioty służące do karmienia niemowląt.  

Po zebraniu 10 znaczków można kupić Lewiatanka za 14,99 zł. Jeśli chcemy mieć maskotkę bez zbierania naklejek można ją kupić za 39,99 zł. Akcja trwa do 6 czerwca lub do wyczerpania się zapasów maskotek w danym sklepie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

PSH Lewiatan RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Lewiatanki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.129.82
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!