Maxima Grupe planuje aktywną ekspansję z naciskiem na Polskę

- W przyszłym roku planujemy aktywną ekspansję, z naciskiem na Polskę. Ten rynek liczący 38 milionów ludzi jest atrakcyjny ze względu na swoją wielkość i potencjał wzrostu i konsolidacji. Połączenie sieci sklepów Stokrotka, które nabyliśmy na wiosnę i Aldik, które już posiadaliśmy, stworzyło solidne podstawy do dalszego rozwoju w tym kraju. W nadchodzących latach planujemy utrzymać szybkie tempo wzrostu - mówi Maxima Grupė, prezes zarządu i dyrektor generalny Dalius Misiūnas.
Według niego inwestycje zostaną skierowane na ekspansję wszystkich formatów, w tym sklepów typu convenience, które stają się coraz bardziej popularne. - Ponieważ sposób, w jaki żyjemy, szybko się zmienia, zmieniają się również nawyki zakupowe ludzi. Coraz więcej klientów chce szybko robić zakupy w pobliżu domu lub pracy. W tych sklepach chcą znaleźć nie tylko podstawowe artykuły pierwszej potrzeby, ale także świeżo przygotowane jedzenie na wynos - zauważa Dalius Misiūnas.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Według stanu na koniec października Maxima Grupė posiadała 1059 sklepów, z których największa liczba, 507, znajdowała się w Polsce. Do końca tego roku firma planuje otworzyć w sumie około 50 nowych sklepów na wszystkich rynkach.
Więcej na dlahandlu.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Stokrotka rozpoczęła współpracę z kolejną firmą kurierską
-
Pół miliona klientów korzysta z aplikacji Stokrotki
-
Stokrotka z nowym centrum dystrybucyjnym
-
Stokrotka poszerza ofertę usług kurierskich
-
Stokrotka rozpoczęła współpracę z Frigo Logistics
-
Które sklepy wycofują rosyjskie i białoruskie produkty?
-
Stokrotka organizuje wsparcie produktowe dla Ukraińców
-
Stokrotka wycofuje produkty pochodzenia rosyjskiego i białoruskiego
-
Jak są czynne sklepy w niedziele?
-
Obniżka VAT: W których sklepach zrobimy tańsze zakupy?
- Co będzie gdy mleczarniom zabraknie energii?
- Kombinat Konopny: Robimy produkty zupełnie neutralne światopoglądowo
komentarze (0)