MCC realizuje w stolicy butikowy koncept handlowy
Firma MCC realizuje w Warszawie, niedaleko Placu Trzech Krzyży, przy ul. Mysiej 3, butikowy koncept handlowy o powierzchni całkowitej 2,5 tys. mkw. Otwarcie zaplanowano latem br.
Firma MCC realizuje w Warszawie, niedaleko Placu Trzech Krzyży, przy ul. Mysiej 3, butikowy koncept handlowy o powierzchni całkowitej 2,5 tys. mkw. Otwarcie zaplanowano latem br.
W trzykondygnacyjnym obiekcie będzie 2 tys. powierzchni do wynajęcia, na której zmieści się 10 sklepów. Trzeci poziom będzie przeznaczony do organizacji imprez i wystaw o charakterze artystycznym i kulturalnym oraz związanych z modą.
Jak zapowiada Dariusz Dołowy, który odpowiada za komercjalizację konceptu, Mysia 3 będzie alternatywą dla dużych galerii handlowych, jak również salonów z najdroższymi markami. Nie znajdziemy w tym miejscu popularnych marek z grup Inditex czy LPP, zagoszczą za to marki nieobecne dotąd na polskim rynku.
Oferta sklepów będzie skierowana do średniozamożnego klienta w wieku powyżej 30 lat.
