Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

McDonald’s, Coca-Cola, IKEA - marki najczęściej kojarzone z wycofaniem się z Rosji

  • Autor: oprac.AW
  • Data: 08-06-2022, 10:15
Obecność firm na rynku rosyjskim wyraźnie wpływa na wybory zakupowe Polaków. Nie dość, że w zdecydowanej większości popieramy wycofywanie się firm i marek z Rosji, to jeszcze bojkotujemy firmy, które zdecydowały inaczej i kontynuują swoją działalność na rynku agresora.
McDonald’s, Coca-Cola, IKEA - marki najczęściej kojarzone z wycofaniem się z Rosji
Czy i jak Polacy bojkotują firmy działające na rynku rosyjskim? fot. unsplash

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Firmy działające w Rosji

Badanie zrealizowane w maju br. na reprezentatywnej grupie Polaków wyraźnie pokazuje, że znacząca większość z nas (82%) popiera decyzję firm, które postanowiły wycofać się z działalności w Rosji w efekcie jej inwazji na Ukrainę. Co nie dziwi, poparcie to jest największe i najbardziej zdecydowane wśród najstarszej grupy Polaków – powyżej 55 roku życia.

Marką zdecydowanie najmocniej kojarzoną z dalszą obecnością w Rosji jest bezsprzecznie Leroy Merlin (42% wskazań), a następnie Auchan (36%) oraz Decathlon (23%). Dodatkowo 16% Polaków zauważa również pozostanie na rynku rosyjskim marki Nestle. Świadomość ta jest wyższa wśród starszych Polaków i tych z wyższym wykształceniem.

Dalsza część artykułu (82%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!