Rzecznik nie chce jednak zdradzać szczegółów. - W każdym miesiącu, porównując z analogicznymi okresami 2008 r., utrzymywaliśmy wzrostową tendencję sprzedaży - podkreśla.
Najszybciej, bo o 5,2 proc. rosła sprzedaż w Europie. najwolniej, o 2,6 proc. w USA. W tym czasie o ok. 3 proc. spadły jednak dochody koncernu, do 22,7 mld USD. Dużo lepiej zaprezentowały się wyniki za IV kwartał 2009 r. Dochody wzrosły o 7 proc. - do 5,97 mld USD.
Imponująco, bo o 23 proc. zwiększył się zysk netto w IV kwartale, osiągając 1,22 mld USD. Zysk na akcję wyniósł 1,11 USD, podczas, gdy w IV kwartale 2008 r. wynosił 0,87 USD. W całym 2009 r. koncern zanotował 4,55 mld USD zysku, co oznacza wzrost w stosunku do poprzedniego roku o 6 proc. Zask na akcję wyniósł 4,11 USD, podczas, gdy rok temu przypadało 4,31 USD na akcję.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

komentarze (0)