Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Menedżer firmy Wawel: Będziemy inwestować w rozwój sieci sklepów własnych

Producent słodyczy i czekolady, spółka Wawel otworzyła dzisiaj swój kolejny salon firmowy. Nowa placówka znajduje się przy ul. 1 Maja w Opolu. Jest to czternasty salon pod szyldem Wawel w Polsce.


Autor: pr/portalspozywczy.pl
Data: 17-11-2010, 18:37

Od 17 listopada w ścisłym centrum Opola działa sklepu firmy Wawel. W sklepie - oprócz całego asortymentu wyrobów Wawel - klienci mogą skosztować czekolady na gorąco oraz skorzystać z bezprzewodowego internetu.

Otwarcie kolejnego Salonu Firmowego to realizacja długofalowej strategii firmy Wawel, która zakłada stopniowe rozszerzanie sieci sklepów pod własną marką. - Cieszmy się z lokalizacji w centrum Opola. W dalszym ciągu szukamy najlepszych lokalizacji w Polsce, planujemy otwieranie kolejnych placówek - komentuje Agata Zawora, Menedżer ds. Rozwoju Sieci Detalicznej Wawel SA.

Obecnie placówki firmy Wawel działają w Bydgoszczy, Dobczycach, Jeleniej Górze, Katowicach, Krakowie (2), Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Tarnowie, Warszawie i Zakopanem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

WWLWAWEL SA

więcej informacji:

Agata Zawora RSS ALERT    /    Wawel RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    czekolada RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • konsument lat 70-tych 2010-11-17 22:42:57
    Zapytajcie swoich rodziców, kiedyś niemal w każdym większym mieście istniały pachnące firmowe sklepy Wedla(niezapommniane czekolady- pod czekoladą wspaniałe warstwowe nadzienia), Wawela, Bałtyka. Na wejściu pachniało tam świeżo mieloną kawą oraz szeroką gamą słodyczy,a jak były one poukładane na regałach, nie tak jak teraz rzucone na paletach euro w marketach. Słodycze lubią dobre otoczenie i prestiż, w końcu smakowanie ich to często chwila odpoczynku i wytchnienia, o czym zapomniało chyba wielu nowocześnie zarządzających managerów. Może warto powrócić do tych dobrych tradycji nierynkowej komuny i inwestować w rozwijanie słodkich relacji z konsumentami, niech czują się zauważeni, a nie wywalać kasę np. w zachowawczy skup akcji.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.10.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!