Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Metro Group liczy na niewielki wzrost sprzedaży w tym roku

W roku obrotowym 2015/16, Metro Group spodziewa się niewielkiego wzrostu sprzedaży ogółem, mimo wciąż wymagającej sytuacji rynkowej. W sprzedaży w ujęciu like-for-like koncern przewiduje kolejny niewielki wzrost, będący kontynuacją 1,5 proc. wzrostu odnotowanego w tym roku.

Metro Group liczy na niewielki wzrost sprzedaży w tym roku
fot. shutterstock
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: www.dlahandlu.pl
Data: 04-01-2016, 11:27

Linie sprzedaży METRO Cash & Carry i Media-Saturn w szczególności powinny przyczynić się zarówno do wzrostu sprzedaży ogółem, jak i like-for-like. Oczekuje się także, że swoje wyniki poprawi Real, w porównaniu do poprzedniego roku.

METRO Cash & Carry skupiając się bardziej na potrzebach klientów profesjonalnych w roku obrotowym 2014/15 zdołało zwiększyć swój udział w biznesie poprzez dostawy do klientów. Sprzedaż realizowana w dostawach wzrosła o 13,7 proc., do 3.1 mld euro (2013/14: 2,8 mld euro) stanowiąc jednocześnie 10,6 proc. udziału METRO Cash & Carry w sprzedaży ogółem.

Kolejnym krokiem było pozyskanie Classic Fine Foods (CFF), jednego z czołowych azjatyckich graczy z rosnącej branży dostaw żywności. Classic Fine Foods z siedzibą w Singapurze bezpośrednio dostarcza artykuły spożywcze do hoteli, restauracji i firm cateringowych.

Więcej czytaj w serwisie www.dlahandlu.pl.
 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Metro Group AG RSS ALERT    /    Metro Cash&Carry RSS ALERT    /    Classic Fine Foods RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.1.126
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!