Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Metro Group: W 2009 r. inwestowaliśmy w rozwój sieci i nowe formaty sklepów

W 2009 r. koncern Metro Group uruchomił na polskim rynku cztery nowe placówki handlowe. W ramach Grupy najszybciej rozwijała się sieć Saturn, która otworzyła dwa markety: w Tychach i Lubinie. Po jednym markecie uruchomiły Media Markt (Piotrków Trybunalski) i Real (Bielsko-Biała). Na koniec roku operator prowadził 136 marketów.

Metro Group: W 2009 r. inwestowaliśmy w rozwój sieci i nowe formaty sklepów

Autor: portalspozywczy.pl / pr
Data: 21-01-2010, 09:48

Rozwój sieci Makro Group to nie tylko otwarcia nowych sklepów, ale również wdrażanie nowych koncepcji sprzedaży i dystrybucji oraz ciągła modernizacja istniejących obiektów handlowych, wzbogacanie asortymentu i rozwój marek własnych.

Makro Cash & Carry uruchomiło w Tarnowie „Makro Punkt", który jest filią krakowskiej hali Makro i zarazem pierwszą na świecie placówką w nowym formacie, adresowaną do przedsiębiorców z sektora niezależnego handlu.

Z kolei Real zmodernizował hipermarket w warszawskiej dzielnicy Ursynów według nowej koncepcji, która jest już sukcesywnie wdrażana także w kolejnych marketach tej sieci.

Jedną z ważnych inwestycji w 2009 r. było także uruchomienie przez Makro Cash & Carry specjalistycznego centrum dystrybucyjnego, tzw. platformy rybnej, koło Częstochowy.

Sieć Real nieustannie rozwija swoje marki własne. W 2009 roku została wprowadzona do sklepów sieci nowa marka własna Real Quality. Real uruchomił także z sukcesem nowy program bonusowy Payback.

Koncern kontynuuje programy Metro Edukacja i Metro Student. Nowością Metro Studenta jest przyjęcie do programu nowych uczestników - obecnie w programie uczestniczy 22 osoby. - Nie mniej ważne okazało się zaangażowanie koncernu i jego spółek w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu, a zwłaszcza w dziedzinie edukacji i profilaktyki zdrowia. - mówi Renata Juszkiewicz, Dyrektor Przedstawicielstwa Metro Group w Polsce.

2009 - to kolejny rok dynamicznego rozwoju Metro Group na całym świecie. Metro Group otworzyła łącznie 80 nowych placówek. Koncern jest teraz obecny w 33 krajach.

Metro Group jest jednym z najważniejszych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych. W roku 2009 koncern osiągnął obrót w wysokości ok. 66 mld €. METRO Group prowadzi ok. 2.100 placówek handlowych w 33 krajach i zatrudnia 300.000 pracowników.

W Polsce koncern obecny jest poprzez sieci handlowe Makro Cash & Carry, Real, Media Markt i Saturn. Prowadzi 136 placówek handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Metro Group AG RSS ALERT    /    Makro RSS ALERT    /    Real RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.180.226
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!