Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Metro planuje podział na dwie niezależne grupy handlowe

  • Autor: propertynews.pl
  • Data: 31-03-2016, 09:00
Metro Group przygotowuje plan, zgodnie z którym dojdzie do podziału. Wstępne zarysy procesu wskazują na stworzenie dwóch niezależnych grup: specjalizującej się w sektorze ogólnohandlowym i spożywczym oraz elektroniki użytkowej.
Metro planuje podział na dwie niezależne grupy handlowe
Metro Group fot. Shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Obie grupy mają być notowane w sposób niezależny na giełdach, z własnym zarządem oraz radami nadzorczymi. Pierwsza grupa ma koncentrować następujące marki: Metro, Makro oraz Real. Druga natomiast skoncentruje Media-Saturn oraz wszystkie ich marki zależne. Na czele grupy ogólnohandlowej stanie Olaf Koch, natomiast sektor elektroniczny przejmie Pieter Haas, członek zarządu Metro Group i prezes Media-Saturn.

Podział ma na celu uproszczenie i przyspieszenie procesu podejmowania decyzji, a także zwiększenia efektywności zarządzania. - To logiczny krok w kierunku transformacji naszej firmy w kierunku szybszego rozwoju i koncentracji na kliencie - powiedział CEO Metro Group, Olaf Koch.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!