Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Mężczyźni wydają w internecie niemal 60 proc. więcej niż kobiety

Mężczyźni w ciągu roku wydają w internecie około 2.114,91 EUR, podczas gdy kobiety w tym samym czasie zaledwie 1.331,54 EUR – wynika z badań agencji Marketagent.com i paysafecard.  W 2016 roku spodziewany jest dalszy wzrost popularności metody pre-paid wśród kobiet, rozwój płatności mobilnych oraz zwiększenie liczby spontanicznych, nieplanowanych zakupów.

Mężczyźni wydają w internecie niemal 60 proc. więcej niż kobiety
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 07-03-2016, 11:40

Zwiększone predyspozycje mężczyzn do zakupów w sieci potwierdzają również badania przeprowadzone przez agencję Gemius Polska. Wynika z nich, że prawie połowa badanych mężczyzn (47 proc.), którzy korzystają z Internetu dokonuje zakupów online, a aż 28 proc. z nich deklaruje, że w ciągu roku zwiększy wydatki na zakupy w sieci.

paysafecard rozważa wdrożenie nowoczesnych metod płatności takich, jak klucze biometryczne - obrączki, odcisk palca, tęczówka oka czy identyfikacja twarzy, które będą miały ogromne znaczenie na rynku transakcji online.

Zdaniem firmy w najbliższym czasie nastąpi dynamiczny rozwój trendów, które całkowicie zmienią metody autoryzacji płatności bezgotówkowych oraz wpłyną na ich szybkość, wygodę i bezpieczeństwo. W 2016 roku spodziewany jest także dalszy wzrost popularności metody pre-paid wśród kobiet, rozwój płatności mobilnych oraz zwiększenie liczby spontanicznych, nieplanowanych zakupów.

- W dobie wysoko rozwiniętych usług elektronicznych kwestie płatności internetowych również nabierają nowego znaczenia. Wpływa na to przede wszystkim możliwość wyboru różnych metod zapłaty za dobra dostępne w sieci, spośród których klienci muszą wybrać najlepsze dla siebie. Decydującym czynnikiem w tym wypadku są kwestie bezpieczeństwa – potencjalne zagrożenia takie, jak kradzież pieniędzy z konta lub wyciek danych osobowych sprawiają, że e-konsumenci coraz częściej decydują się na skorzystanie z wygodnych i bezpiecznych PINów paysafecard, które umożliwiają dokonanie płatności bez posiadania konta bankowego czy karty kredytowej, gwarantując najwyższy poziom ochrony – mówi Udo Mueller, dyrektor generalny paysafecard.

Badania agencji Marketagent.com i paysafecard, przeprowadzono w dniach 9-19 listopada 2015 w formie elektronicznej ankiety, na grupie 2 505 osób w wieku 16-69 lat.

Według badań paysafecard, miesięczna kwota wydawana przez mężczyzn w internecie wynosi około 173,83 EUR, w porównaniu do 109,44 EUR wydawanych przez kobiety. Najwięcej wydają osoby w przedziale wiekowym 60-69 lat, bo aż 172,79 EUR w ciągu miesiąca.

Respondenci – biorący udział w badaniu przeprowadzonym dla paysafecard – wskazali, że podczas dokonywanych płatności największe znaczenia mają dla nich takie kwestie, jak: ochrona danych osobowych (86,6 proc.), brak dodatkowych opłat (68 proc.), kontrola wydawanych środków (53,8 proc.), wygoda (53 proc.), szybkość transakcji (52,2 proc.).

Aktualne badania paysafecard wykazały ponadto, że aż 27,4 proc. ankietowanych w wieku od 16 do 69 lat bierze czynny udział w turniejach elektronicznych rozgrywek. Taką aktywność częściej podejmują mężczyźni: 34,3 proc. oraz osoby w wieku 16-29 lat: 37,7 proc. badanych. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

płatności bezgotówkowe RSS ALERT    /    płatności mobilne RSS ALERT    /    paysafecard RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • aura 2016-03-29 12:57:07
    a to ciekawe! jestem kobietą i też sporo wydaję w sieci, bo tak jest wygodnie. ostatnio znalazłam serwis arena.pl i bardzo mi się podoba. szeroka oferta, dużo towaru i w końcu coś świeżego na tym rynku, nie tylko jeden serwis ;)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.94.109
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!