• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Między 5 a 11 marca centra handlowe odwiedziło o blisko milion klientów mniej niż w 2017 roku

Między 5 a 11 marca centra handlowe odwiedziło o blisko milion klientów mniej niż w 2017 roku, a sam spadek jest bezpośrednią konsekwencją wprowadzenia zakazu handlu w niedziele - ocenia Retail Institute. W tygodniu objętym badaniem klienci poszli do centrów handlowych głównie w sobotę, piątek i czwartek.
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 14-03-2018, 16:57
Między 5 a 11 marca centra handlowe odwiedziło o blisko milion klientów mniej niż w 2017 roku
Fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Za nami pierwsza niedziela obowiązywania nowego prawa o zakazie handlu w niedziele. Widząc ogromne zainteresowanie ekspertów oraz opinii publicznej wpływem zakazu na branżę handlową i usługową Zarząd Retail Institute podjął decyzję o ujawnieniu wyników centrów handlowych w okresie od 5 do 11 marca 2018 roku.

Analiza Retail Institute została sporządzona na podstawie danych z ponad 110 centrów handlowych raportujących do Instytutu dzienną odwiedzalność i uwzględnia główne parametry mające wpływ na frekwencję w centrach handlowych tj. wielkość centrów, ich lokalizację oraz typ oferty.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Pssst... 2018-03-14 18:01:48

    Jeśli pijecie do zakazu handlu w niedzielę, to powiem tak: Uczestniczę w życiu marketowym od dłuższego czasu i ruch w sobotę był bardzo intensywny, przekraczający znacznie ruch w sobotę i niedzielę razem wzięty. Poza tym parametr odwiedzalności, to jedno, a koszyk zakupowy, to drugie i zaznaczyć należy, że sobotni koszyk był co najmniej 2x większy niż zwykle.

    Odpowiedz
  • mimi 2018-03-15 12:17:08

    Nie masz racji - obroty wielu sklepów w tym wielkopowierzchniowych spadły. Nie wiem skąd masz dane o dwukrotnym wzroście wartości koszyka, ale nie są one do końca prawdziwe. Ja nie upieram się przy żadnej opcji wręcz pomimo tego że jestem antypisowa uważam że niedziele powinny być wolne od pracy (nie tylko handlu) natomiast trzeba spojrzeć na gospodarkę - mniejsze obroty - mniejsze przychody do budżetu. Tylko tyle. Jeśli sobie powiemy - jest to dla nas ok to nie mam nic przeciwko. Natomiast denerwuje mnie dorabianie teorii do zakazu handlu jakoby handel to był taki diabeł wcielony. Grono ludzi nadal musi chodzić do pracy w niedzielę a to jest mocno nie fair wobec tych osób.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!