Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Millenialsi kochają luksus

Millenialsi, czyli obecni 20- i 30-latkowie, nie obawiają się o swoją ekonomiczną przyszłość i wydają bardzo dużo na luksusowe towary. Tak wynika z badania przeprowadzonego w USA, Chinach i Europie - czytamy na money.pl.

Millenialsi kochają luksus
fot. Shutterstock

Autor: money.pl
Data: 03-10-2018, 11:43

Osoby zaliczane do grupy millenialsów, czyli mające obecnie od 18 do 39 lat, w zeszłym roku przyczyniły się w aż 85 procentach do wzrostu rynku dóbr luksusowych.

Money.pl pisze powołując się na "Dziennik Gazetę Prawną", że UBS Group AG przeprowadziło ankietę wśród ponad 3 tys. konsumentów w Chinach, Europie i USA.

Za raportu UBS Group wynika, że za kilka lat millenialsi mają odpowiadać za 45 procent wszystkich wydatków na towary luksusowe. Za tak szybki wzrost odpowiadają głównie młodzi Chińczycy.

Skłonność młodych konsumentów do wydawania znacznych środków na dobra luksusowe wynika z tego, że bardziej optymistycznie postrzegają swoją ekonomiczną przyszłość niż starsze pokolenia. Spodziewają się poprawy swojej sytuacji już w ciągu 12 miesięcy.

Przeprowadzona ankieta oraz analizy wpisów w mediach społecznościowych wskazują, że ulubionymi markami millenialsów są Gucci i Louis Vuitton. Co dość oczywiste, millenialsi dużo chętniej kupują w Internecie niż przedstawiciele starszych pokoleń.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

konsumenci RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    millenialsi RSS ALERT    /    grupy konsumenckie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!