Millenialsi na zakupach - co wpływa na ich decyzje?
- Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
- Data: 23-05-2017, 11:20

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
To, że pokolenie millenialsów jest obecnie bardzo znaczącą grupą konsumentów nie trzeba nikogo przekonywać. Badania wskazują, że w ciągu dekady będzie stanowić ok. 75 proc. osób aktywnych za wodowo. Ich potencjał jest ogromny.
- Bardzo istotne jest to, że grupa ta obejmuje również osoby w wieku rozrodczym. Ich dzieci będą więc przejmowały ich nawyki i zachowania konsumenckie. Często mówi się o nich: zadufani w sobie, egocentryczni, nieodpowiedzialni. Z drugiej strony są ludźmi nastawionymi na ciągły rozwój i udoskonalanie siebie. Millenialsi to pokolenie będące nie lada wyzwaniem dla marek z branży spożywczej - zapewnia Michał Maciejewski.
komentarze (0)