Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Millenialsi nie potrafią odmówić sobie zakupów

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 22-08-2018, 16:19
Mają 25-35 lat i 6,51 mld zł długów. Młode pokolenie Polaków korzysta z życia, choć to często życie na kredyt lub na raty – informuje Krajowy Rejestr Długów. Z danych tej firmy wynika, że konsumenci z tzw. pokolenia Y (lub inaczej millenialsi), nie potrafią odmówić sobie kolejnych zakupów, nawet na kredyt, jednak dużą trudność sprawia im terminowa spłata rat.
Millenialsi nie potrafią odmówić sobie zakupów
Fot. Fotolia

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Millenialsi to obecnie 9 mln ludzi w Polsce, przy czym do grupy tej, w zależności od firmy prowadzącej badania, zaliczane są osoby urodzone w latach 1983-1999 . Są określani jako zaradni, świadomi konsumenci. Grupa ta w najbliższych latach będzie dysponować olbrzymią siłą nabywczą – prognozy mówią o tym, że ich wydatki w 2018 roku sięgną ok. 3,4 biliona dolarów w skali całego świata

Pokolenie millenialsów jest motorem zmian, jakie dokonuje się na rynku FMCG od kilku lat. Wywierają oni znacznie większy wpływ na kierunek rozwoju branży niż ich poprzednicy. To osoby zainteresowane zdrowym trybem życia (często weganie lub wegetarianie), poszukujący produktów „na miarę”, wytworzonych przez drobnych, niezależnych producentów, wychowani na internecie i  mediach społecznościowych.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!