• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Minister rolnictwa: Sieci mogą osiągać ze sprzedaży pod markami własnymi tylko 20 proc. obrotów

Nie wiadomo, czy jest przestrzegany przepis mówiący, że tylko 20 proc. obrotów sieci może być generowana przez marki własne - uważa minister rolnictwa Marek Sawicki. - Gdyby ten przepis był przestrzegany, producenci nie potrzebowaliby dodatkowego wsparcia dla swoich marek - mówi minister w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 03-06-2011, 13:50
Minister rolnictwa: Sieci mogą osiągać ze sprzedaży pod markami własnymi tylko 20 proc. obrotów

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Warto zapytać Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, czy zajmował się tym problemem, bo jako konsumenci, robiący zakupy, nie jesteśmy w stanie tego zmierzyć - mówi Marek Sawicki.

- Sądzę, że gdyby ten próg był przestrzegany, nie potrzeba byłoby żadnych dodatkowych wzmocnień dla marek przetwórców i producentów - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • przedsiębiorca 2011-06-06 10:58:42

    W supermarketach żywność sprzedawana pod marką własną w większości nie wskazuje na opakowaniach kto jest producentem lub importerem. Gdzie są slużby pana Ministra i Ochrony Konsumentow, które nie egzekwują polskiego prawa w sprawie oznakowania produktów. Przecież sam Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi wydal rozporządzenie w sprawie znakowania artykułów spożywczych a teraz jego slużby go nie respektują.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!