Mintel: E-zakupy w Niemczech są popularne, nawet wśród seniorów
- Autor: www.dlahandlu.pl
- Data: 20-08-2018, 12:50

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Niemcy mają najwyższą penetrację największych narodów europejskich, jeśli chodzi o dostęp do Internetu szerokopasmowego, wyprzedzając Hiszpanię, Francję i Włochy. W rezultacie oczywiste jest, że zakupy online dotarły już niemal do każdej grupy demograficznej. Nawet sprzedawcy detaliczni nastawieni na starszych klientów muszą zaakceptować prawdopodobieństwo, że coraz częściej robią oni zakupy online, co oznacza, że podejście wielokanałowe jest niezbędne w prawie wszystkich operacjach detalicznych w Niemczech – mówi Thomas Slide, starszy analityk ds. sprzedaży detalicznej w Mintel.
Niemal dwie trzecie niemieckich konsumentów (64%) kupiło w zeszłym roku odzież, obuwie lub akcesoria online, co czyni tą kategorię najpopularniejszą w zakupach internetowych. Jest ona prawie dwukrotnie większa niż kategoria „rozrywka” (tj. książki, płyty CD, DVD i gry wideo - 36%) i mała elektronika (33%), które są odpowiednio drugą i trzecią najpopularniejszą kategorią.
komentarze (0)