• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Mintel: Konsumenci ukierunkowani są na aspekt prośrodowiskowy

Działania marek spożywczych współgrają z rosnącą świadomością i odpowiedzialnością ze strony konsumentów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Honorata Jarocka, Senior Food and Drink Analyst, Mintel.
  • Autor: Olimpia Wolf
  • Data: 19-08-2021, 09:47
Mintel: Konsumenci ukierunkowani są na aspekt prośrodowiskowy Gospodarka Obiegu Zamkniętego

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Konsumenci preferują opakowania przyjazne środowisku

- Analiza polskiego rynku spożywczego pod kątem nowych wdrożeń w oparciu o dane z Globalnej Bazy Nowych Produktów (GNPD/Global New Products Database) firmy Mintel wskazuje, że w okresie dwunastu miesięcy do lipca 2021 roku wiodącymi typami oświadczeń były „produkt organiczny”, „z niską/zerową zawartością alergenów”, „bez postrzeganych jako sztuczne dodatków/konserwantów”, „produkt wegański” oraz „bez glutenu” – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Honorata Jarocka, Senior Food and Drink Analyst, Mintel.

Ekspertka tłumaczy, że spoglądając na innowacje europejskie, wiodące oświadczenia w okresie sierpień 2020 – lipiec 2021 były mocno ukierunkowane na aspekt prośrodowiskowy, obejmując obszary takie jak opakowania przyjazne środowisku, opakowania nadające się do recyklingu lub opakowania z materiałów z recyklingu oraz produkty akcentujące działania na rzecz zrównoważonych zasobów i środowiska życia. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • adi 2021-08-19 13:06:04

    Tylko ciekawe czemu tyle standów jest w dyskontach, na których są zmiksowane produkty . Czy to ma na celu chronić środowisko, czy ograniczyć koszty w sklepie z tytułu nie wykładania towaru przez pracowników. Przecież to tony papieru i nieprzyjaznych lakierów dla środowiska. Takie są trendy. I czemu tyle ofoliowanego mięsa typu karkówka, boczek. Czy to ma na celu chronić środowisko. I czemu nie można kupić maszynki do golenia albo popularnego kleju bez twardego plastiku, którego nie można nożem pokroić. Czy to jest trend ochrony środowiska, czy ekonomia upchania jak największej liczby produktów na półkach i kasach przy kasowych.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!