Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Mirosław Wawryszczuk, Stokrotka na EEC Online: Model „zamów i odbierz” wpływa na rozwój e-handlu (wideo)

Sieć handlowa Stokrotka rozwija model sprzedaży click & collect. – Uważamy, że przyszedł czas na internet. Jesteśmy przekonani, że to się nam uda. Mamy za sobą silnego gwaranta, którym jest znany i rozpoznawalny brand Stokrotka – mówi Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor handlowy Stokrotki.

Mirosław Wawryszczuk, Stokrotka na EEC Online: Model „zamów i odbierz” wpływa na rozwój e-handlu (wideo)
Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor handlowy Stokrotki, fot. PTWP

Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
Data: 28-05-2020, 09:55

Pandemia koronawirusa mocno wpłynęła na zmianę funkcjonowania sklepów oraz na zachowania konsumentów. Reżim sanitarny, ograniczona liczba osób w placówkach handlowych, obawa klientów o swoje zdrowie – to wszystko sprawiło, że sklepy zaczęły szukać pomysłów na funkcjonowanie w nowej rzeczywistości.

Od dawna mówi się, że handel detaliczny dąży do łączenia wielu kanałów sprzedaży. Słowa "omnichannel" lub "sprzedaż wielokanałowa" odmieniane są przez wszystkie przypadki. Sieci handlowe w różnym tempie i z różnym skutkiem wchodzą w tego typu rozwiązania. Od marca tego roku, czyli od czasu wystąpienia pandemii koronawirusa w Polsce, widać jednak wyraźne przyspieszenie.

Sieci handlowe błyskawicznie zareagowały na nową sytuację reżimu sanitarnego i na inne niż do tej pory potrzeby klientów. Przyspieszyła sprzedaż wielokanałowa, kolejne sklepy zaczęły wchodzić w model click & collect. Jedną z takich sieci jest Stokrotka.

Zdaniem Mirosława Wawryszczuka, członka zarządu, dyrektora handlowego Stokrotki pandemia, z którą dzisiaj się zmagamy, będzie impulsem do rozwoju spożywczego e-handlu. 

 – Jestem przekonany, że nie tylko wygoda i transport zakupów internetowych do domu mogą wpływać na rozwój e-commerce. Również model „zamów i odbierz” będzie kolejnym czynnikiem, który może stać się pozytywnym impulsem – podkreślił.

– Dlaczego nie możemy traktować sklepu spożywczego jako swoistego rodzaju paczkomatu czy powiedzieć: sklep spożywczy to sklepomat. My w Stokrotce staramy się mówić naszym klientom: traktuj nasz sklep jak paczkomat. Zrób zakupy siedząc wygodnie w domu, następnie przyjedź do naszej placówki i odbierz je szybko, bezpiecznie, bez wchodzenia na salę sprzedaży – tłumaczył.

– Pierwszy sklep internetowy uruchomiliśmy na początku kwietnia, a już na koniec tego miesiąca mieliśmy niemalże sto punktów. Dzisiaj wiemy, że przed nami jest proces doskonalenia tej usługi, czyli optymalizowanie narzędzi, oferty asortymentowej i funkcjonowania w internecie – podkreślił.

– Jako Stokrotka jesteśmy organizacją multiformatową – otwieramy supermarkety, markety, Stokrotki Express. Każdym otwarciem zdobywamy nowe miasta i miejscowości. Teraz uważamy, że przyszedł czas na internet. Jesteśmy przekonani, że to się nam uda. Mamy za sobą silnego gwaranta, którym jest znany i rozpoznawalny brand Stokrotka – podsumował Mirosław Wawryszczuk.

Mirosław Wawryszczuk był prelegentem w debacie online „Sektor spożywczy – branża strategiczna”, która odbyła się 19 maja w ramach EEC Online.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mirosław Wawryszczuk RSS ALERT    /    Stokrotka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    EEC Online RSS ALERT    /    EEC2020 RSS ALERT    /    EEC RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.186.117
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!