Moja Biedronka liderem programów lojalnościowych
W ciągu ostatniego roku o 17 pkt. proc. wzrósł odsetek osób deklarujących korzystanie z programów lojalnościowych. Wzrost ten, obserwowany głównie w miastach do 100 tys. mieszkańców i na wsiach, jest w znacznym stopniu zasługą programu Moja Biedronka, który w kilka miesięcy po premierze stał się numerem jeden na polskim rynku - wynika z badania ARC Rynek i Opinia cytowanego przez serwis wirtualnemedia.pl.

W tym roku widoczny jest wzrost odsetka osób korzystających z programów lojalnościowych, jednak o ile korzystanie z programów dotychczasowych liderów pozostaje niemal bez zmian, o tyle nowy program na rynku Moja Biedronka został liderem zestawienia - wynika z raportu ARC Rynek i Opinia.
Analizując szczegółowo wyniki w największym stopniu zwiększyło się zainteresowanie programami lojalnościowymi w małych miastach i na wsiach, szczególnie w kategorii hipermarkety i dyskonty (+11 pkt. proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem).
Na drugim miejscu znalazł się program Tesco Clubcard.
Całość na wirtualnemedia.pl
