Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Monitoring wizyjny pozwala też liczyć klientów

Bezpieczeństwo, komfort pracy i redukcja kradzieży - takie zalety korzystania z monitoringu wizyjnego wymieniają sprzedawcy detaliczni. Badanie przeprowadzono wśród szwedzkiego sektora handlowego.


Autor: dlahandlu.pl
Data: 04-12-2009, 17:18

Wyniki przeprowadzonej ankiety wykazały, że głównym powodem, dla którego właściciele sklepów wdrażają monitoring wizyjny, jest chęć zapobieżenia kradzieżom lub możliwość ich udowodnienia w sytuacji, kiedy takie incydenty zaistnieją. Wielu uczestników badania podkreślało konieczność wykorzystania sprzętu oferującego odpowiednią jakość obrazu i przewagę rozwiązań cyfrowych nad analogowymi.

Podobne rozwiązania przyjmują się także na polskim rynku.

- Nie chodzi tu jedynie o zapobieganie kradzieżom, ale również inne użyteczne funkcje, które kamery IP mogą zaoferować handlowcom, w tym zliczanie klientów, monitorowanie ich ruchu w sklepie, wskazywanie miejsc, gdzie się zatrzymują ,etc. Takie dane mają istotne przełożenie na wyniki sprzedaży - mówi Agata Majkucińska z Axis Communications.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Agata Majkucińska RSS ALERT    /    Axis Communications RSS ALERT    /    monitoring RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.216.79.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!