Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Mood Media: Marketing sensoryczny pomoże zwiększyć sprzedaż nawet o 1/3 (wideo)

  • Autor: PM / www.portalspozywczy.pl
  • Data: 18-12-2019, 11:16
Według badań Mood Media, wzrost sprzedaży w placówkach, które zdecydowały się na marketing sensoryczny waha się od 10 do 32 procent, w zależności od rodzaju działań. Z Aleksandrą Potrykus-Wincza, country manager Poland&Baltic Mood Media rozmawiamy o trendach na tym rynku oraz o tym, jak za pomocą zapachów, muzyki i efektów wizualnych stworzyć odpowiednią atmosferę świątecznych zakupów.
Mood Media: Marketing sensoryczny pomoże zwiększyć sprzedaż nawet o 1/3 (wideo)
Aleksandra Potrykus-Wincza, country manager Poland&Baltic Mood Media

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Czym jest marketing sensoryczny i jak wpływa na decyzje zakupowe konsumentów?

Marketing sensoryczny to nic innego jak wpływanie zmysły konsumentów poprzez muzykę, zapachy czy ekrany, po to, żeby wywołać określone emocje, wprowadzić ich w świetny nastrój do zakupów. Według badań Mood Media, wzrost sprzedaży w placówkach, które zdecydowały się na marketing sensoryczny waha się od 10 do 32 procent, w zależności od rodzaju wpływania na zmysły. Efekt ten można zwiększyć poprzez połączenie kilku elementów marketingu sensorycznego.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!