Moya , marka należąca do polskiej spółki ANWIM S.A., liczy już dokładnie 202 placówki z charakterystycznym ludzikiem na wiacie, z których 3 - decyzją właścicieli stacji - planują uruchomić sprzedaż w bieżącym miesiącu.
– Ubiegły rok możemy zaliczyć do bardzo udanych, ponieważ powiększyliśmy naszą sieć aż o 40 stacji! Cieszymy się tym bardziej, że nie tylko zrealizowaliśmy bardzo ambitny plan rozbudowy sieci, lecz również pozyskaliśmy nowego inwestora w postaci funduszu Enterprise Investors. Dodatkowe źródła finansowania pozwolą na dalszy intensywny rozwój w ciągu najbliższych 5 lat. Nasz sukces zawdzięczamy korzystnym warunkom współpracy z partnerami oraz efektywnej pracy całego zespołu w Moya . W nadchodzącym roku, oprócz realizacji założeń, firma będzie świętowała dekadę działalności na polskim rynku – opowiada Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim SA.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

komentarze (0)