Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Multichannel szansą rozwoju elektormarketów

-Chcemy rozwijać sprzedaż typu multichannel. Jest to koncepcja, w której klient ma świadomość, że może do nas dotrzeć w różny sposób, tj. przez stronę internetową, portale społecznościowe, wizytę w tradycyjnej placówce handlowej, czy rozmowę telefoniczną z konsultantem – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Sławomir Uherek, wiceprezes Media-Saturn Holding Polska Sp z.o.o.

Multichannel szansą rozwoju elektormarketów
Fot. Media Markt

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 19-12-2014, 12:15

-Kanał zakupów w internecie jest tym, na co mocno stawiamy. Widzimy naturalną tendencję rozwoju e-handlu oraz chęć zapewnienia sobie przez klientów pewnego komfortu zakupów, związanego chociażby z możliwością porównywania cen, czy dostawą towaru - dodaje Uherek.

Zdaniem wiceprezesa Media-Saturn Polska, sklepy internetowe holdingu radzą sobie bardzo dobrze. Wzrost sprzedaży online jest szybszy od wzrostu całego rynku, który rośnie w tempie 3 proc. -Można powiedzieć, że klienci akceptują koncepcje multichannel. Udział rynkowy naszego e-sklepu rośnie z roku na rok - komentuje.

Sławomir Uherek przyznaje jednak, że w pewnym momencie Media-Saturn zaspało z uruchomieniem sklepu internetowego i przez to notowało drastyczne spadki. - Było to spowodowane boomem internetowym, z którego początkowo nie korzystaliśmy. Dopiero w roku 2012 otworzyliśmy sklep internetowy, włączając się tym samym ponownie do rywalizacji. Od tego momentu zaczęliśmy odbudowę naszej pozycji. Wspólnie jako Holding Media-Saturn jesteśmy liderem jeżeli chodzi o udziały w rynku. Obecny udział będzie zmierzony wraz z końcem grudnia. Jest to niezwykle istotny miesiąc jeżeli chodzi o wyniki sprzedażowe - podsumowuje. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sławomir Uherek RSS ALERT    /    Media-Saturn Holding RSS ALERT    /    Media Markt RSS ALERT    /    Saturn RSS ALERT    /    e-commerce w Polsce RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    handel internetowy w Polsce RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    e-handel w Polsce RSS ALERT    /    sklep internetowy RSS ALERT    /    e-sklep Media Markt RSS ALERT    /    e-sklep Saturn RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.107.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!