Muszieterowie wprowadzą do Polski format Intermarche Express
Oprócz sklepów Intermarche Super i Contact, francuski operator zdecydował się na uruchomienie w Polsce małych supermarketów pod szyldem Intermarche Express.

Nowy koncept sklepu będzie miał powierzchnię od 400 do 500 mkw.
Przedstawiciele Grupy Muszkieterów, do której należą sklepy Intermarche nie chce zdradzać szczegółów rozwoju nowego formatu sklepów.
We Francji sklepy Intermarche działają w czterech formatach: Super (2000 mkw.), Hyper (4200 mkw.), Contact (1000 mkw. i Express (700 mkw.). W Polsce powierzchnie poszczególnych formatów są zdefiniowane inaczej niż na rodzimym, francuskim rynku. Szyld Intermarche Contact to sklepy do 750 mkw., zaś Intermarche Super powyżej tej powierzchni. Obecnie operator coraz mocniej rozwija w Polsce format sklepu powyżej 2 tys. mkw.
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem ponad 190 niezależnych polskich przedsiębiorców, zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród" Bricomarche.
Sieć handlowa Grupy Muszkieterów licząca obecnie 170 supermarketów Intermarché oraz 79 sklepów Bricomarche jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce w segmencie supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród".
W 2011 r. jej obroty przekroczyły 4,2 mld zł. Rozwojem obu sieci kieruje spółka ITM Polska.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.