Na koniec 2010 r. liczba sklepów ABC może przekroczyć nawet 4 tys. placówek
- Spodziewamy się w tym roku wzrostu Sieci Sklepów ABC kolejne 500 placówek - mówi Łukasz Chady, kierownik marki ABC. Jeżeli te zapowiedzi zostaną zrealizowane i do działających już 3424 sklepów ABC dołączy kolejne pół tysiąca, to na koniec 2010 r. sieć może zbliżyć się do liczby 4 tys. placówek.

Bardzo prawdopodobne jest jednak, że sieć ABC nie tylko zbliży się do astronomicznej jak na polski rynek liczby 4 tys. sklepów, ale może ją nawet znacznie przewyższyć. Stanie się tak, jeżeli tak jak w roku 2009 sieć ABC przekroczy plan otwarć. W ciągu ubiegłych 12 miesięcy operator otworzył o ponad 170 placówek więcej niż miał w planach.
Władze sieci spodziewają się, że w 2010 marka ABC będzie się rozwijać równie dynamicznie jak w roku 2009. Czynnikiem, który ma dodatkowo to przyspieszyć jest ekspansja na terenie województwa mazowieckiego, a szczególnie Warszawy i okolic, gdzie wcześniej sieć była obecna w bardzo małym stopniu. A wszystko dzięki temu, że współpracująca ze sklepami ABC sieć hurtowni Eurocash otworzyła w ostatnim czasie 6 nowych hal w samej Warszawie (Okęciu i Żeraniu), jak i miejscowościach sąsiedzkich: Garwolinie, Piasecznie, Ząbkach i Broniszach.
Łukasz Chady, kierownik marki ABC doskonale zdaje sobie sprawę z ogromnego potencjału rynku warszawskiego. - Telefony od właścicieli sklepów z okolic Warszawy, chcących przystąpić do naszej sieci odbieraliśmy regularnie już od pewnego czasu - mówi Łukasz Chady. - Teraz możemy zaprosić je do naszej sieci, bez odsyłania do odległych hurtowni.
