Na półki Kauflandu trafiły ekologiczne produkty drogeryjne
Na półki Kauflandu trafiły ekologiczne produkty drogeryjne. To efekt czwartej odsłony akcji „Startup by Kaufland”.

W ramach programu „Startup by Kaufland”, który ruszył w marcu 2019 r. sieć oferuje wybranym partnerom wystawienie swoich produktów w 212 sklepach w całej Polsce. Należy zgłosić je przez stronę www.startupbykaufland.pl.
W ramach akcji na półki trafiły m.in. artykuły marki Your Natural Side - masła z awokado i kawy, peelingi z pestek malin i truskawek czy pielęgnacyjne olejki i sera. W ofercie pojawił się również produkty Monster Bath, czyli galaretki i ciastolina do kąpieli oraz Cafe Mimi, czyli kremy, mydła i szampony oparte na takich składnikach jak brazylijskie kakao, marokańska pomarańcza czy mięta. Ofertę uzupełniają różnokolorowe szczoteczki do zębów biobrush, które powstały na bazie drobin z drewna i odnawialnych surowców takich jak np. olej rycynowy.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Produkty dostępne w ramach akcji „Startup by Kaufland”, można znaleźć na specjalnie wyeksponowanych miejscach na końcu sklepowych regałów.
Kaufland ma w Polsce 212 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.