• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Na rynku nie będzie miejsca dla większości hipermarketów i centrów handlowych

- To, że nie będzie miejsca dla większości dużych powierzchni handlowych takich jak centra handlowe czy hipermarkety jest oczywiste. Z klasycznego handlu zostaną tylko show roomy i małe sklepiki osiedlowe, plus dodatkowy format, którego jeszcze nie ma na rynku, a który będzie odpowiedzią na potrzeby konsumentów za 10 lat - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl SA.
  • Autor: portalspozywczy.pl / dlahandlu.pl
  • Data: 24-03-2015, 15:07
Na rynku nie będzie miejsca dla większości hipermarketów i centrów handlowych

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Administracja rządowa będzie potrafiła wykorzystać potencjał e-commerce do przyspieszenia rozwoju polskiej gospodarki w przyszłości?

Politycy nie rozumieją czym jest e-commerce. Myślą, że polega to na kupowaniu kilku rzeczy na Allegro, a następnie dostarczaniu ich wskazanemu odbiorcy. To właśnie dlatego prawo nie nadąża za rozwojem technologii. Można nawet powiedzieć, że prawo idzie w swoim tempie, a e-commerce, który jest zjawiskiem globalnym i który zmienia cały handel, w swoim.

Dalsza część artykułu (91%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • hurtownik 2015-03-24 22:17:09

    bajki facet opowiada , chetnie sie zaloże z nim o 1mln zl ze tak nie bedzie jak twierdzi

    Odpowiedz
  • asdf 2015-03-25 13:14:53

    Zgadzam się, że tradycyjny handel będzie inaczej wyglądał, a nawet może go nie będzie, ale nie nastąpi to wcześniej jak za 25 lat. Wtedy Biedronka czy Tesco w obecnej postaci będzie znana tylko z książek do historii

    Odpowiedz
  • jac 2015-03-27 10:44:42

    ma racje ,zreszta powstal taki juz portal www.telejedzenie.pl

    Odpowiedz
  • lekarz psychiatra 2015-03-30 17:40:27

    Brzoska ma nierówno pod sufitem, powinien zacząć brać leki.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!