Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Najbliższe lata zmienią krajobraz rynku vendingowego

Jesteśmy przekonani, że najbliższe lata zmienią krajobraz rynku vendingowego. Pojawi się wiele nowoczesnych urządzeń służących do dystrybucji wielu produktów pomijanych dotychczas przy tej formie sprzedaży. Ta sytuacja dotyczyć będzie także dań gotowych, które przekonają do siebie konsumentów nie tylko smakiem, przyjaznym i estetycznym opakowaniem, oraz przystępną ceną, ale także tak popularnym dzisiaj sloganem organizacji handlu - "convenience" - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jarosław Gadziński z firmy Concept, realizującej projekt Vending Solution.

Najbliższe lata zmienią krajobraz rynku vendingowego

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 23-04-2012, 12:14

Doświadczenia zdobyte przez firmę Concept wydają się być potwierdzeniem tej tezy. - W wielu lokalizacjach automaty z daniami gotowymi w krótkim czasie przekonują do siebie konsumentów. Sprzedaż osiąga kilkaset posiłków miesięcznie. Dystrybucja poprzez automaty staje się przyjaznym sposobem na biznes dla wszystkich zainteresowanych tą innowacyjna formą sprzedaży - podkreśla Jarosław Gadziński.

Jednak, aby przekonać konsumenta do korzystania z Obiadomatów, trzeba mieć dostęp do dobrych, urozmaiconych i nie drogich dań pakowanych metodą MAP (ok. 14 dni terminu spożycia od daty produkcji) oraz niezawodnego i zachęcająco wyglądającego urządzenia. - Kluczowe znaczenie ma lokalizacja urządzenia. Należy jej dokonać w odpowiednio przemyślanym miejscu - mówi Zdzisław Műller z firmy Concept. - Następnie trzeba dać szansę jak najszerszej grupie konsumentów zdegustować proponowane menu. Warto zastosować promocję cenową, oraz zorganizować degustację - dodaje.

- Nie można przy tym zapominać o wszystkich standardowych aspektach sprzedaży, takich jak terminowość dostaw, urozmaicone menu, czystość i estetyka urządzenia, ciąg chłodniczy świeżych posiłków, promocje i przystępne ceny - uzupełnia Gadziński.

Concept w ramach projektu Vending Solution cały czas rozwija własną sieć automatów. - Planujemy prezentacje nowego modelu vendora „MIDA 200" na jesiennych targach vendingowych w Warszawie - zapowiada Műller. - Zachęcamy innych do podjęcia decyzji o budowie własnej mniejszej czy większej sieci urządzeń, zważając bezwzględnie na wydolność realizowanego przedsięwzięcia - zaznacza.

Jarosław Gadziński zwraca uwagę, że firma Concept oferuje urządzenia zarówno nowe, jak i używane. - Wszystkie objęte są gwarancją producenta - akcentuje nasz rozmówca. - Przekazujemy kompletne "know how" wszystkim poważnie podchodzącym do zagadnienia i ciągle entuzjastycznie upatrujemy przyszłości w maszynach do sprzedaży wszystkiego i wszędzie - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jarosław Gadziński RSS ALERT    /    Zdzisław Műller RSS ALERT    /    Concept RSS ALERT    /    Vending Solution RSS ALERT    /    vending RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.102.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!