Najwięcej gazetek promocyjnych wydawanych jest w kanale supermarketów
- Autor: ABR Sesta
- Data: 09-11-2011, 09:53
Od początku roku do końca października 2011 ABR Sesta zarejestrowała 3000 gazetek do benchmarku wszystkich monitorowanych sieci. Benchmark w tym wypadku oznacza gazetkę ogólnopolską, reprezentatywną dla danej sieci z pominięciem gazetek regionalnych i wydawanych na otwarcie nowej hali. Włączając do analizy wszystkie pozostałe gazetki ABR Sesta otrzymała wynik prawie dwukrotnie większy.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Na pierwszym miejscu wśród hipermarketów jest Kaufland, który wydał w sumie 87 gazetek: 52 gazetki regularne i dodatkowe oferty umieszczone na stronie internetowej. Drugie w kolejności jest Tesco, które oprócz 62 folderów regularnych miało 21 gazetek tematycznych m.in.: Alkohole, Apteka, Dziecko, Grill, Kosmetyki, Odzież, Ogród, Szkoła itd.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
„Zyskoteka” w Carrefourze. Trwa akcja promocyjna w sieci
-
Sieć supermarketów kupuje przemysłową piekarnię
-
Znana sieć rusza z nowym formatem sklepów
-
Puste półki w supermarketach. Brakuje rąk do pracy przez Covid-19
-
Coraz częstsze kradzieże alkoholu
-
Spadła sprzedaż w sklepach małoformatowych w sierpniu 2021 r.
-
Arla ogranicza dostawy mleka do brytyjskich supermarketów
-
Sprzedaż supermarketów w VII wzrosła o 4,5 proc.
-
Rośnie całkowita powierzchnia supermarketów
-
Dyskonty z ogromną przewagą w internecie
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)