Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Najwięcej gazetek promocyjnych wydawanych jest w kanale supermarketów

Najwięcej gazetek wydawanych jest w kanale supermarketów - 920 od początku 2011 roku - jest to jednak związane z liczbą sieci w tym kanale (28 różnych supermarketów monitorowanych przez agencję). Obiektywnie jednak najaktywniejszym kanałem jest kanał hipermarketów, gdzie na 6 sieci przypadło aż 384 gazetki do benchmarku.
  • Autor: ABR Sesta
  • Data: 09-11-2011, 09:53

Od początku roku do końca października 2011 ABR Sesta zarejestrowała 3000 gazetek do benchmarku wszystkich monitorowanych sieci. Benchmark w tym wypadku oznacza gazetkę ogólnopolską, reprezentatywną dla danej sieci z pominięciem gazetek regionalnych i wydawanych na otwarcie nowej hali. Włączając do analizy wszystkie pozostałe gazetki ABR Sesta otrzymała wynik prawie dwukrotnie większy.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Na pierwszym miejscu wśród hipermarketów jest Kaufland, który wydał w sumie 87 gazetek: 52 gazetki regularne i dodatkowe oferty umieszczone na stronie internetowej. Drugie w kolejności jest Tesco, które oprócz 62 folderów regularnych miało 21 gazetek tematycznych m.in.: Alkohole, Apteka, Dziecko, Grill, Kosmetyki, Odzież, Ogród, Szkoła itd.

Nowy konsument na rynku spożywczym

KATOWICE MCK
25-27 KWIETNIA 2022
WWW.EECPOLAND.EU

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!