Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Największe sieci handlowe zwiększyły wydatki na reklamę

W okresie od stycznia do października 2015 r. największe sieci handlowe zwiększyły wydatki na reklamę o blisko 23 proc. Wyjątkiem jest Biedronka, która we wspomnianym okresie ograniczyła swój budżet reklamowy o 29 proc - informuje press.pl

Największe sieci handlowe zwiększyły wydatki na reklamę
Lidl wydaje najwięcej pieniędzy na reklamę spośród wszystkich sieci handlowych w Polsce. Fot. Wikimedia.org
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: www.dlahandlu.pl
Data: 07-01-2016, 12:00

Według danych Kantar Media od stycznia do października 2015 sieci handlowe wydały na reklamę w mediach 1,14 mld zł.

Zdecydowanym liderem w tej klasyfikacji jest Lidl, który zwiększył je o ponad 20 proc. do wysokości 442 mln zł. Na drugim miejscu (171 mln zł) znalazła się Biedronka, która jako jedyna spośród największych sieci wydała na reklamę mniej niż rok wcześniej. Kolejne miejsca zajęły Tesco, Carrefour i Kaufland.

Sieci handlowe wciąż najwięcej pieniędzy przeznaczają na reklamę w telewizji - ponad 511 mln zł. Wart odnotowania jest duży (o 92,5 proc.) wzrost popularności reklamy radiowej.

Czytaj więcej w dlahandlu.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lidl RSS ALERT    /    reklama RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • kosete 2016-01-22 22:17:58
    No ładnie, lidl sporo wydaje, a jakoś na forum pracowników gowork.pl/opinie_czytaj,1030 wiele osób narzeka na płace.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.102.38
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!