Należąca do Tesco sieć modowa F&F Store otwiera w Polsce swój pierwszy salon
1 marca należąca do brytyjskiej Grupy Tesco sieć odzieżowa F&F otworzy w warszawskim centrum handlowym w Blue City swój pierwszy salon.

W czwartek brytyjska marka modowa F&F otwiera swój pierwszy samodzielny sklep w Polsce. W salonie o powierzchni 750 mkw., położonym na poziomie +1 warszawskiego Centrum Handlowego Blue City, znajdzie się duży wybór ubrań i dodatków z damskich i męskich kolekcji F&F, F&F Black i F&F Blue, bielizna oraz biżuteria. Dostępne będą też kosmetyki do makijażu F&F Made Up.
Marka F&F została wprowadzona na rynki Europy Centralnej (Polska, Czechy, Słowacja i Węgry) w 2008 roku.
F&F Store w warszawskim centrum Blue City będzie obejmował wszystkie linie F&F z wyjątkiem linii dziecięcych.
11 krajów, w których dostępna jest marka F&F, to: Czechy, Wielka Brytania, Irlandia, Polska, Węgry, Turcja, Słowacja, Malezja, Tajlandia, Chiny i Korea.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City łączączy w sobie funkcje handlowe, rozrywkowe i biurowe. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.