Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Natalia Hatalska na EEC Online: Sprzedaż online odzieży i obuwia wraca do poziomu sprzed pandemii

  • Autor: propertynews.pl
  • Data: 19-05-2020, 14:03
Infuture.institute przyjrzał się zachowaniom konsumentów korzystających z e-commerce w czasie pandemii. Wyniki zaprezentowano podczas EEC Online.
Natalia Hatalska na EEC Online: Sprzedaż online odzieży i obuwia wraca do poziomu sprzed pandemii
Natalia Hatalska na EEC Online

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak wynika z najnowszych danych, widać wyraźne ograniczenie konsumpcjonizmu. Respondenci będą ograniczać wydatki do tych, najbardziej potrzebnych - komentuje wyniki Natalia Hatalska, CEO i założycielka infuture.institute. - Klienci zaczynają również doceniać to, co już posiadają i będą bardziej skłonni do oszczędzania.

Jeśli chodzi o retail online  - w kategorii „żywność” oraz „obuwie i odzież” (19 proc.) poziomy wracają do poziomu sprzed pandemii. - Można przypuszczać, że sprzedaż w kanale e-commerce będzie rosnąć, ale być może nie tak szybko, jak moglibyśmy się spodziewać - mówi Natalia Hatalska.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!