Natalia Hatalska na EEC Online: Sprzedaż online odzieży i obuwia wraca do poziomu sprzed pandemii
- Autor: propertynews.pl
- Data: 19-05-2020, 14:03

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Jak wynika z najnowszych danych, widać wyraźne ograniczenie konsumpcjonizmu. Respondenci będą ograniczać wydatki do tych, najbardziej potrzebnych - komentuje wyniki Natalia Hatalska, CEO i założycielka infuture.institute. - Klienci zaczynają również doceniać to, co już posiadają i będą bardziej skłonni do oszczędzania.
Jeśli chodzi o retail online - w kategorii „żywność” oraz „obuwie i odzież” (19 proc.) poziomy wracają do poziomu sprzed pandemii. - Można przypuszczać, że sprzedaż w kanale e-commerce będzie rosnąć, ale być może nie tak szybko, jak moglibyśmy się spodziewać - mówi Natalia Hatalska.
komentarze (0)