Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Nestle, Coca-Cola i Tesco znacznie zwiększyły w maju wydatki na reklamę

W maju Nestle, Coca-Cola i Tesco znacznie zwiększyły wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych, natomiast o prawie jedną czwartą mniej niż przed rokiem przeznaczyły w tym celu Unilever i Aflofarm - czytamy na portalu wirtualnemedia.pl.


Autor: wirtualnemedia.pl
Data: 21-06-2013, 14:13

Z danych przygotowanych przez Kantar Media wynika, że cennikowe wydatki Tesco Polska na reklamę w telewizji, radiu i prasie w maju br. wyniosły 38,39 mln zł. Jest to ponad 384 proc. wydatków firmy na ten cel z maja 2012 r. Z kolei Coca-Cola Poland Services, która pod koniec kwietnia rozpoczeła kampanię pod hasłem "Podziel się radością", wydała w maju br. na reklamę prawie 31,96 mln zł, czyli około 216 proc. tego, co w maju 2012. Spory wzrost wydatków zanotowało również Nestle Polska (38,46 mln zł, w porównaniu z 30,48 mln przed rokiem).

Kwoty przeznaczane na reklamę w telewizji, radiu i prasie znacznie zmniejszył Aflofarm. W maju br. wyniosły one 70,86 mln zł, czyli o 24,2 proc. mniej, niż rok wcześniej. Z kolei Unilever Polska w maju przeznaczył na reklamę o 22,6 proc. mniej niż w maju ubiegłego roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Coca-Cola RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    Tesco RSS ALERT    /    Unilever RSS ALERT    /    Aflofarm RSS ALERT    /    reklama RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.247.75
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!