• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Netto inwestuje w rozwój produktów pod marka własną

Dotychczas sieć sklepów dyskontowych Netto oferowała swoim klientom przede wszystkim produkty markowe, teraz planuje przyspieszyć rozwój asortymentu pod marką własną. Już wkrótce na półkach placówek sieci pojawi się kilkadziesiąt artykułów sieciowych w kilkunastu kategoriach towarowych.
  • Autor: Łukasz Stepniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 27-01-2009, 12:14
Netto inwestuje w rozwój produktów pod marka własną

- Obecnie klienci naszych sklepów mogą kupić jedynie kilkanaście produktów pod brandem sieci m.in. napoje czy produkty mleczne. W ciągu kilkunastu miesięcy ich liczba może się zwiększyć do kilkudziesięciu - mówi Sławomir Nitek, dyrektor sieci Netto Polska należącej do duńskiego Dansk Supermarked.

Jednocześnie przedstawiciel Netto zaznacza, że tempo rozwoju tego typu asortymentu uzależniony jest od znalezienia odpowiednich dostawców. - Nie chcemy aby produkty były tylko tanie, ale także aby miały wysoką jakość. Jeżeli uda się znaleźć takiego producenta wtedy jesteśmy skłonni podpisać umowę. Nie będziemy niczego robić na siłę - zaznacza przedstawiciel Netto.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W sklepach Netto działających w Danii i Niemczech produkty pod marką własną sieci stanowią nawet kilkanaście procent oferowanego asortymentu.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Jagoda 2009-01-28 18:54:48

    za malo cipsów. sniekwrsów

    Odpowiedz
  • Jagoda Domanska 2009-01-28 18:57:21

    zrubcie pluszaki pet shop i lalki barbi ipolli jak tanczy i spiewa.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!