Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Netto jest partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior

21 lutego o godzinie 20.00, na antenę TVN wchodzi show kulinarne – MasterChef Junior. Zadaniem uczestników będzie udowodnienie, że przy kuchennym blacie nie liczy się wiek, ale odwaga i wyobraźnia. Partnerem programu jest Netto.

Netto jest partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior
Netto jest partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior. Fot. Netto

Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
Data: 16-02-2016, 13:02

Netto wyposaża spiżarnię i jest dostawcą produktów spożywczych we wszystkich konkurencjach kulinarnych. Sieć zaopatruje uczestników programu w warzywa, owoce oraz produkty marek własnych, takich jak m.in. Miletto (nabiał), Firenze (makarony), Ollineo (oleje), La Campagna (kapary, oliwki) oraz Premieur (artykuły premium). Netto będzie także partnerem książki z przepisami uczestników programu MasterChef Junior.

– Jesteśmy przekonani, że wzrost zainteresowania kuchnią i gotowaniem oraz świadomym wyborem produktów prowadzi do zdrowego odżywiania; nie wspominając o wspólnym rodzinnym gotowaniu, które spaja rodziny i tworzy poczucie jedności. To spójne z wartościami, które chcemy promować – komentuje Katarzyna Werner, koordynator Działu Marketingu w Netto.

W polskiej edycji MasterChef Junior wezmą udział dzieci w wieku 8-13 lat. Będą szlifować swoje kulinarne talenty pod  okiem Michela Morana, Anny Starmach i Mateusza Gesslera. Ten ostatni w zapowiedzi dotyczącej programu przyznał, że dzieci mają ogromną pasję, a kiedy gotują, to są temu oddane stuprocentowo. Dodał również bardzo znaczące słowa: „MasterChef bójcie się, bo juniorzy nadchodzą”.

Dotąd program doczekał się edycji w 19 krajach świata, m.in. w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Francji czy Hiszpanii. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Netto RSS ALERT    /    MasterChef Junior RSS ALERT    /    supermarkety RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Kwiatek 2016-02-17 19:27:59
    Uwielbiam NETTO I super 👌 że w takim programie biorą udział powodzenia dla dzieciaków
  • rodzic 2016-04-30 14:32:53
    Nie popieram wykorzystania dzieci ani w reklamach ani w programach tego typu. Gotowanie to praca, a dzieci spełniają ambicje rodziców byle być na tapecie i osiagnąć COŚ. Jestem za rozwiązaniem niemieckim, gdzie jest zakaz.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.202.194
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!