• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Netto kreatywnie podkręca sprzedaż

12 kwietnia startuje kampania lojalnościowa sieci sklepów Netto - Masa Kreatywności ze „Zwierzakami z farmy”.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 09-04-2021, 14:24
Netto kreatywnie podkręca sprzedaż
Netto kreatywnie podkręca sprzedaż, fot. materiały prasowe
  • Po raz drugi klienci sieci w zamian za zakupy otrzymają saszetki z masą plastyczną Hey Clay, która daje możliwości kreatywnej zabawy dla całej rodziny.
  • Masa dostępna jest w 20 żywych i jaskrawych kolorach, jednak nie wiadomo, jaki kolor znajduje się w saszetce.
  • Masa jest bezpieczna dla dzieci, nie brudzi dłoni ani ubrań, jest nietoksyczna i biodegradowalna.

– Wdrożenie drugiej kampanii lojalnościowej o nazwie Masa Kreatywności jest elementem strategii budowania trwałych relacji z klientami sieci Netto – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Dzięki tej akcji chcemy dać naszym klientom możliwość spędzenia czasu wspólnie z dziećmi w najbardziej twórczy i kreatywny sposób! Jest to szczególnie istotne właśnie teraz, gdy wszyscy musimy stawiać czoła kolejnym obostrzeniom, pracy, nauce i zabawie w domu, a rodzicom już dawno skończyły się pomysły na wspólne zajęcia.  Głęboko wierzymy, że w każdym dziecku drzemią nieskończone pokłady kreatywności, dlatego naszym celem jest pomóc je wydobyć.

Klienci, którzy od 12 kwietnia do 19 czerwca 2021 r. zrobią zakupy w sklepach Netto, za każde wydane 40 zł otrzymają saszetkę z 5 g kolorowej masy plastycznej Hey Clay gratis. Dzięki nawiązaniu współpracy z największymi dostawcami w branży FMCG, takimi jak PepsiCo, Mlekpol, Kraft Heinz, HJ Heinz Polska, Henkel Detergenty czy Mlekovita, klienci będą uprawnieni do otrzymania dodatkowej saszetki za zakup wybranych produktów tych marek.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Masa dostępna jest w 20 żywych i jaskrawych kolorach, jednak nigdy nie wiadomo, jaki kolor znajduje się w saszetce. Masa jest bezpieczna dla dzieci, nie brudzi dłoni ani ubrań, jest nietoksyczna i biodegradowalna. Wszystko, co zostanie z niej ulepione, zastyga w ciągu 24 godzin, ale dzięki specjalnej recepturze nie kruszy się, nie pęka i staje się samodzielnie wykonaną zabawką.

W każdej wydawanej saszetce znajduje się dodatkowo jeden znaczek. Po uzbieraniu sześciu znaczków na karcie kolekcjonerskiej dostępnej w sklepach Netto klienci mają możliwość zakupu wyjątkowej, oryginalnej pluszowej maskotki w kształcie jednego z bohaterów akcji w cenie 24,99 zł. Maskotki są dostępne również bez znaczków w cenie 49,99 zł.

Równocześnie Netto udostępnia swoim klientom darmową aplikację pod nazwą MASA KREATYWNOŚCI NETTO by HEY CLAY zawierającą interaktywne instrukcje stworzenia 12 nietuzinkowych zwierzaków z farmy – bohaterów akcji. Aplikacja jest wyjątkowo łatwa w obsłudze i w bardzo przystępny sposób pokazuje, jak lepić figurki z Masy Kreatywności. W tym roku aplikacja została dodatkowo wzbogacona o specjalne gry i zabawy, które pozwalają ćwiczyć wyobraźnię, pamięć i spostrzegawczość razem z bohaterami akcji.

Specjalnie na potrzeby akcji lojalnościowej została stworzona także strona internetowa www.masakreatywnosci.netto.pl, na której odwiedzający znajdą mnóstwo kreatywnych inspiracji, wideoporadniki, gry dla dzieci, a także informacje o aktualnej liście produktów premiowanych, za zakup których można otrzymać dodatkowe saszetki.

Jako uzupełnienie kolekcji Netto przygotowało dodatkowe produkty, takie jak kula niespodzianka (19,99 zł) zawierająca pięć saszetek z Masą Kreatywności. W każdej kuli znajduje się wystarczająca ilość masy do ulepienia jednego bohatera akcji a także instrukcja. Kula zwiera dodatkowo wstążkę i uchwyt, co pozwala wykorzystać ją jako ozdobę choinkową – wystarczy umieścić w niej ulepionego własnoręcznie bohatera. Ponadto w ofercie znajduje się gigapaka (59,99 zł) wzbogacona o dwa dodatkowe kolory w porównaniu ze swoją zeszłoroczną odpowiedniczką (megapaką).  Gigapaka to aż 20 kolorów, które zapewnią zabawę na bardzo długi czas i pomogą stworzyć niesamowite figurki.

Kolekcja obejmuje też bardzo praktyczny i kolorowy plecak (34,99 zł) z bohaterami akcji, który idealnie sprawdzi się jako prezent np. z okazji Dnia Dziecka. Listę produktów zamyka bidon (14,99 zł) o pojemności 300 ml, który stanie się niezbędny podczas wycieczek i zajęć sportowych naszych pociech.

Masa Kreatywności w wydaniu „Zwierzaków z farmy” to druga kampania z wykorzystaniem masy plastycznej i kolejna kampania przygotowana przez sieć sklepów Netto we współpracy z TCC Retail Marketing. Celem akcji jest budowanie długotrwałych relacji z klientami i wynagradzanie tych najbardziej lojalnych. Wcześniej klienci Netto mogli wziąć udział w siedmiu akcjach: z produktami marki Thomas By Rosenthal – garnkami i patelniami oraz nożami, szklaną zastawą marki Shott Zwiesel, torbami i walizkami marki Ellehammer oraz garnkami i nożami marki MasterChef.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!