Netto odświeżyło layout gazetki produktowej
4 marca w sieci sklepów Netto w całej Polsce miała swoją premierę nowa gazetka produktowa z odświeżonym layoutem.
Najważniejsze zmiany, widoczne w nowej szacie graficznej, to m.in.:
- podział na część spożywczą i przemysłową (zatytułowaną „Inspiracje”) oraz kategorie produktowe (m.in. oferta jednodniowa, produkty świeże, mięso, warzywa i owoce, chemia, kwiaty, itp.);
- produkty prezentowane w logicznym układzie modułowym;
- nowoczesny sposób prezentacji oferty non-food, inspirowany m.in.katalogami wnętrzarskimi i ofertą marek z segmentu premium (meble, tekstylia, łazienka, warsztat, ogród);
- aranżacje z udziałem stylistów, dedykowane sesje zdjęciowe z modelami;
- szczególny nacisk położony na prezentację marek własnych sieci(m.in. Bergio, Corsarro, Miletto, La Campagna, Chef de Pomme,Premieur,Decorado, Tooltec);
- wszystkie najważniejsze informacje handlowe(gramatury, rabaty, oferty specjalne, itp.) podane w sposób czytelny dla klientów Netto, wśród których nie brakuje też osób starszych.
Gazetka produktowa Netto liczy od 20 do 24 stron. Uzupełnieniem cotygodniowej oferty jest wydawany raz w miesiącu 12-stronicowy folder „Mocna Kolekcja”, prezentujący ofertę alkoholi dostępnych w sklepach Netto.
Zmiana szaty graficznej materiałów drukowanych zbiegła się z wprowadzeniem przez Netto nowej strategii marki 3.0, opierającej się na czterech filarach (skandynawski charakter, korzyść, śmiałość, prostota) i obejmującej m.in. uproszczone i unowocześnione logo z charakterystycznym psem–terierem szkockim o imieniu Scottie.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.