Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Netto oferuje lokalnym, polskim producentom własne stoiska

Sieć handlowa Netto oferuje producentom pieczywa, mięsa i wędlin wydzierżawienie stoiska w wybranych sklepach. Przez pierwszy kwartał przedsiębiorcy zapłacą za najem symboliczne 50 złotych miesięcznie.

Netto oferuje lokalnym, polskim producentom własne stoiska
Sklep Netto w Polsce.

Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
Data: 15-02-2016, 13:56

Przez 21 lat obecności w Polsce Netto wypracowało efektywny model współpracy z lokalnymi producentami, oferując w swoich sklepach możliwość prowadzenia własnych stoisk, na których można znaleźć przede wszystkim świeże pieczywo, wyroby cukiernicze, mięso oraz wędliny. Stoiska te obecne są w większości placówek Netto. Dzierżawią je znane piekarnie oraz zakłady mięsne w Polsce, m.in jak: Zakłady Piekarskie Oskroba, PHP „Bagietka”, czy Madej Wróbel.

W miejscowościach, gdzie jeszcze stoisk nie wynajęto, sieć handlowa oferuje chętnym do współpracy firmom trzymiesięczny okres próbny za symboliczną opłatę (Darmowy wynajem, nawet na okres próbny, jest niemożliwy ze względów podatkowych). Oferta skierowana jest do producentów pieczywa oraz zakładów mięsnych zainteresowanych wynajęciem stoisk w sklepach Netto, w szczególności z województw: dolnośląskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, mazowieckiego, opolskiego, pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, wielkopolskiego. 

W ramach umowy najemcy otrzymają lokal z podłączeniami do mediów, wyposażony w instalację alarmową. Koszty, jakie ponosi najemca, to adaptacja stoiska, podatek oraz bieżące koszty eksploatacji (zużycie wody i energii elektrycznej, ogrzewanie). Firmy zainteresowane współpracą mogą kontaktować się bezpośrednio z przedstawicielem Netto, Alicją Pańkowską-Pyź, kierownikiem Działu Nieruchomości, która dostępna jest pod adresem mailowym: app@netto.pl.

Aktualnie sieć handlowa współpracuje z ponad 80 producentami, których wyroby można znaleźć na 639 stoiskach w sklepach Netto. Jest to odpowiedź na zapotrzebowania klientów, którzy przywiązują ogromną wagę do produktów przygotowanych zgodnie z tradycyjną recepturą.

– Na bieżąco prowadzimy badania wśród naszych klientów, dzięki czemu wiemy, że są oni szczególnie przywiązani do produktów świeżych, rodzimego pochodzenia – mówi Mariola Skolimowska, PR manager Netto. – Szczególnie cenimy smak polskiego, tradycyjnego pieczywa i wędlin. Dlatego koncept naszej sieci handlowej zakłada obecność stoisk lokalnych producentów w naszych sklepach. W ten sposób wspieramy lokalny biznes i dostarczamy klientom produkty, które lubią najbardziej.

– Na tej współpracy korzystają wszystkie strony – potwierdza Krzysztof Agacki, dyrektor PHP „Bagietka” z Chojnic, które uhonorowane zostało przez „Gazetę Pomorską” tytułem „Najpopularniejszej Piekarni” w regionie. – Netto daje nam możliwość szerokiego dotarcia do klientów, my z kolei powiększamy i uzupełniamy ofertę sieci. W ostatecznym rozrachunku korzysta konsument, otrzymując szeroką ofertę świetnej jakości produktów w bardzo dobrej cenie.

Netto Polska, wywodząca się z Danii sieć handlowa, ma ok. 350 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób.




Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Netto RSS ALERT    /    producenci wędlin RSS ALERT    /    piekarnie RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • Maria 2016-02-16 12:32:39
    To wszystko już w Netto jest. A moze by tak w sali sprzedaży sklepów Netto wydzielić po jednym regale dla miejscowego małego producenta np makaronów, mrożonek, słodyczy itp. Wyroby miejscowego producenta są o wiele lepsze niż dużych producentów i dlatego musimy chodzic po nie do innych małych sklepików. A przecież można by było w ramach takiego dużego sklepu mieć wydzielone półki z jednego - pięciu lokalnych producentów, którzy by się rozliczali ze sklepem a nie musieli organizować swojej sprzedaży. warto o tym pomyśleć bo my i tak będziemy szukać wyrobów naszych miejscowych producentów.
  • bestos 2016-02-17 23:16:57
    No i tak to powinno wyglądać według mnie. W sumie to dobre markety, ale jak wyczytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,46571 to mogliby placić pracownikom lepiej.
  • Evil. 2018-09-06 11:48:05
    Witam oczywiście wszystko super ale niektóre osoby nie nadają się do pracy z ludźmi ja jestem zwolennikiem kupowania w netto mam blisko ale jest tam sklep mięsny na którym pracuje bardzo opryskliwa osoba dotyczy to Marto w Gdańsku ul śWiętokrzyska 50 Pani Marta nie wiadomo skąd się wzięła ubliza ludziom jakby pracowała za karę poprzednią obsługą była super niestety przez tą kobietę nie kupuje mięsa i wędlin wolę na sali a jak wychodzę ta Pani śmieje się szderczo dziękuję.
  • Kam 2018-09-06 12:51:47
    Wogole Netto przy ul.Świętokrzyskiej 50 w Gdańsku jest super ale Pani Ola z Martą to na stoisku mięsnym to porażka zamiast pracować to rozmawiają między sobą plotkuja są nieprzyjemne kiedy wejdę to zamiast jedna albo druga coś myć wycierac to patrzą i obserwują kogo oplotkowac co wjezdzam to na zewnątrz palą papierosy co taka osoba zrobi w sklepie jak pół dnia przestój albo na plotkach albo na papierosie i opryskliwe nerwowe jakby były za karę w pracy uważam że na stoisku mięsnym powinna być.szczególną czystość a ja tego nie widziałam i zrezygnowałam z kupowania na tym stoisku wędlin.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.94.109
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!