Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Netto Polska: Obecna sytuacja epidemiologiczna nie zmienia naszych strategicznych planów

– Obecnie sklepy sieci Netto znajdują się głównie na północy i zachodzie kraju, a także w centralnej Polsce. Wynika to przede wszystkim z lokalizacji naszych centrów dystrybucyjnych. Dzięki przejęciu Tesco zyskamy możliwość rozwoju sieci w całej Polsce, również na wschodzie kraju, gdzie do tej pory byliśmy nieobecni – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Netto Polska: Obecna sytuacja epidemiologiczna nie zmienia naszych strategicznych planów
Janusz Stroka, prezes Netto Polska
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu
Data: 20-10-2020, 16:27

Jak wskazuje Janusz Stroka, usytuowanie zarówno sklepów, jak i centrów dystrybucyjnych Netto oraz Tesco jest dobrze dopasowane i uzupełnia się. - To dla nas szansa na osiągnięcie skali, w której możemy w pełni wykorzystać naszą sprawdzoną koncepcję biznesową. Mogę też dodać, że ekspansja naszej sieci na nowych obszarach spotyka się z bardzo dużym zainteresowaniem i daje nam szansę na stworzenie silnej pozycji Netto w Polsce – dodaje.

Netto Polska spodziewa się, że zgoda UOKiK na przejęcie sieci Tesco zostanie udzielona w czwartym kwartale tego roku. Po uzyskaniu zgody, Netto będzie mogło przystąpić do realizacji umowy dotyczącej przejęcia placówek Tesco. Do tego czasu firma koncentruje się na opracowywaniu planu dla każdego z przejętych sklepów i przygotowaniu dalszych działań.

Wszystkie przejmowane przez Netto placówki zostaną odnowione zgodnie z koncepcją 3.0. Stanie się to nie później niż 1,5 roku po sfinalizowaniu umowy. Do momentu zmiany brandu, 301 sklepów, które obejmuje porozumienie, będzie działało nadal pod szyldem Tesco.

- Rozwój Netto w Polsce jest jednym z kluczowych punktów strategii Salling Group. Naszym priorytetem jest dotarcie do klientów poprzez zwiększenie skali działalności, a w konsekwencji umocnienie pozycji jako jednego z liderów na rynku dyskontów w kraju. W związku z tym, jeśli widzimy przestrzeń do rozwoju, staramy się tę szansę wykorzystać jak najlepiej. Przejęcie sklepów Tesco oraz dodanie ich do naszej istniejącej sieci w Polsce to ważny krok, który te założenia pozwala zrealizować. Obecna sytuacja epidemiologiczna, choć oczywiście ma istotny wpływ na bieżące funkcjonowanie sklepów, nie rzutuje na nasze dalekosiężne plany oraz realizację celów strategicznych – mówi Janusz Stroka.

Więcej na dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Netto RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    Janusz Stroka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.219.31.204
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!