Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Netto rusza z nową mięsną marką własną

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 08-12-2020, 12:50
Netto proponuje swoim klientom nową markę własną „Prosto z zagrody”. To linia, w której znajdą świeże mięso drobiowe, wołowe oraz wieprzowe. Opakowania produktów „Prosto z zagrody” zostały wytworzone w 85 proc. z powtórnie przetworzonego plastiku i nadają się w 100 proc. do recyclingu.
Netto rusza z nową mięsną marką własną
Netto rusza z nową mięsną marką własną. Fot. Robson90 / Shutterstock.com

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Wszystkie produkty z serii „Prosto z zagrody” pochodzą z Polski, to znaczy, że źródłem mięsa są zwierzęta urodzone i wyhodowane w naszym kraju. Dlatego też na opakowaniach znajdziemy specjalne oznakowanie „Produkt Polski”, zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów ze stycznia 2017.

Dodatkowo opakowania produktów nowej linii są przyjazne środowisku ze względu na możliwość ponownego przetworzenia opakowania i ograniczenie wprowadzania pierwotnego plastiku na rynek. A to dlatego, że wykonano je w 85 proc. z powtórnie przetworzonego plastiku, który dodatkowo w 100 proc. nadaje się do recyklingu.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!