Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Netto uruchamia nowe kanały komunikacji z klientami i pracownikami

Netto uruchomiło infolinie dla pracowników oraz klientów. To działanie, które służy wsparciu pracowników oraz klientów w czasie niepokoju społecznego.

Netto uruchamia nowe kanały komunikacji  z klientami i pracownikami
Netto uruchamia nowe kanały komunikacji z klientami i pracownikami, fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 08-04-2020, 14:33

Sieć handlowa Netto stale monitoruje sytuację w kraju i odpowiada na potrzeby klientów oraz personelu swoich sklepów. Dokłada przy tym wszelkich starań, aby praca i zakupy w sklepach były tak bezpieczne, jak to możliwe w obecnej sytuacji. Z tego względu kierownictwo firmy podjęto decyzję o wprowadzeniu kolejnych rozwiązań.

Netto w dobie niepokoju społecznego uruchomiło dwie infolinie przeznaczone dla pracowników oraz klientów. Osoby, które są zainteresowane funkcjonowaniem sklepów i chcą zapytać o zmiany wprowadzone w placówkach mogą dzwonić pod numer: 91 469 99 99 czynny od 8 do 16.30 w dni robocze. Na infolinii można dowiedzieć się także, jakie kroki sieć podejmuje, aby zwiększyć bezpieczeństwo swoich klientów i pracowników.

Netto uruchomiło również osobny numer dla personelu. Każdy pracownik znajdzie tu odpowiedź na pytania dotyczące obecnej sytuacji. Ponadto sieć podjęła decyzję, że pracownicy służby zdrowia oraz służb mundurowych mogą skorzystać z 10-proc. rabatu na zakupy. Rabat jest dostępny w godz. 20-24, akcja trwa do 10 kwietnia. Regulamin i pełen wykaz zawodów objętych promocją dostępny jest na www.netto.pl.

- Nieustannie monitorujemy sytuację, poszukujemy nowych, najlepszych rozwiązań, które wspomogą nas w minimalizowaniu zagrożenia czy też będą wsparciem dla naszego personelu i klientów – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Jest to naszym priorytetem, obok zapewnienia dostępności produktów codziennego użytku. Niezmiernie ważne w tym trudnym dla nas wszystkich okresie są też wyrozumiałość, dyscyplina oraz solidarność, dlatego prosimy również klientów o zaangażowanie i współpracę – dodaje.   

Netto dokłada wszelkich starań, aby zachować najwyższe standardy pracy sklepów, co określają wewnętrzne procedury. Sieć, świadoma potencjalnego zagrożenia, podjęła decyzję o wprowadzeniu kolejnych rozwiązań, mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa klientom oraz pracownikom. We wszystkich sklepach należących do Netto ustawione zostały stacje z płynami do dezynfekcji wózków, koszyków, rąk oraz z woreczkami ochronnymi. Wygodne aplikatory z płynem są dostępne dla każdego kupującego. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Netto RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.238.190.122
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!