Netto: Wkrótce otwarcie sklepu w koncepcie 3.0 w Gdańsku

Marka Netto zrewitalizowała cały swój koncept, wprowadzając zupełnie nowe rozwiązania dotyczące wystroju, doświadczenia zakupowego oraz oferty. W nowo otwartym sklepie klienci znajdą więcej świeżych warzyw i owoców oraz produktów żywnościowych typu convenience. Marka zakłada także szeroką ofertę pieczywa oraz mięs. Ofertę sklepu charakteryzują takie hasła jak ekologia, nowoczesność, zachęta do zdrowego odżywiania, skandynawska prostota w komunikacji i wnętrzu, wygoda zakupów.
– Oferta sklepu będzie odtąd lepiej dostosowana do klientów odwiedzających Madisona nie tylko pod względem produktowym, ale także pod względem samego doświadczenia zakupowego. Aby zwiększyć komfort klientów podczas zakupów, w tle będzie słychać specjalnie dobraną muzykę. Plany uwzględniają zmianę kolorystyki i wykorzystanych materiałów w taki sposób, aby zakupy były po prostu jeszcze przyjemniejsze – wyjaśnia Anna Thomas, dyrektor zarządzający Galerii Madison.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Więcej na dlahandlu.pl.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Które dyskonty wybierają Polacy? Netto goni Biedronkę i Lidla
-
Praca w Netto w niehandlowe niedziele od 0:15? Związkowcy protestują
-
Netto wprowadza produkty z Ukrainy. Do kiedy będzie można je kupić?
-
Netto może być w Polsce większe niż Biedronka? Jest jeden warunek
-
Carrefour: koncepty poniosły klęski na polskim rynku. Nowy właściciel sprzeda sieć [TYLKO U NAS]
-
Lista ponad 240 sklepów Tesco zmienionych w Netto
-
Wielkanoc: Godziny otwarcia sklepów - m.in. Biedronka, Netto, Lidl, Stokrotka, Kaufland
-
Netto z inicjatywą na rzecz ukraińskich dzieci i ich opiekunów
-
Wege Siostry weszły do Netto
-
Połowa Polaków zakupy wielkanocne zrobi w dyskoncie
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)