Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Netto z nową odsłoną akcji lojalnościowej

4 stycznia w sklepach Netto ruszyła nowa odsłona akcji lojalnościowej. To kontynuacja programu „Mistrzowska akcja w Netto”

Netto z nową odsłoną akcji lojalnościowej
Netto z nową odsłoną akcji lojalnościowej / fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 05-01-2021, 16:47

Tym razem w zamian za zakupy klienci otrzymają rabat na noże marki MasterChef. Ambasadorem promującym działanie jest ponownie Mateusz Zielonka, zwycięzca popularnego telewizyjnego show, kucharz oraz miłośnik surfingu.

Podczas najnowszej akcji rabatowej, w zamian za każde wydane 25 zł klienci otrzymają jedną naklejkę. Aby uzyskać zniżkę nawet do 75 proc. na wybrany produkt, należy zebrać 10 naklejek. Można je zbierać, a także zakupić promocyjny asortyment z rabatem, od 4 stycznia do 28 marca 2021 r.

Kolejną odsłonę programu lojalnościowego wspiera kampania reklamowa u udziałem Mateusza Zielonki, zwycięzcy szóstej edycji programu MasterChef oraz bohaterów, którzy występowali w poprzednich odsłonach programu w ramach platformy komunikacyjnej #TatoWie. W mediach pojawiły się spoty reklamowe, a także seria filmów poradnikowych. #Tatowie i Mateusz Zielonka zaprezentują w nich proste tipy kulinarne, zwrócą także uwagę na problem marnowania żywności, podpowiadając, jak gotować smacznie i ekonomicznie. Akcję wspiera szeroko zakrojona kampania w internecie, prowadzona między innymi w kanałach YouTube, Facebook, TikTok i VOD. Za kreację oraz produkcję odpowiada agencja Brand New Heaven.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Netto RSS ALERT    /    Netto Polska RSS ALERT    /    program lojalnościowy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.40.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!