Netto z nową odsłoną akcji lojalnościowej
4 stycznia w sklepach Netto ruszyła nowa odsłona akcji lojalnościowej. To kontynuacja programu „Mistrzowska akcja w Netto”

Tym razem w zamian za zakupy klienci otrzymają rabat na noże marki MasterChef. Ambasadorem promującym działanie jest ponownie Mateusz Zielonka, zwycięzca popularnego telewizyjnego show, kucharz oraz miłośnik surfingu.
Podczas najnowszej akcji rabatowej, w zamian za każde wydane 25 zł klienci otrzymają jedną naklejkę. Aby uzyskać zniżkę nawet do 75 proc. na wybrany produkt, należy zebrać 10 naklejek. Można je zbierać, a także zakupić promocyjny asortyment z rabatem, od 4 stycznia do 28 marca 2021 r.
Kolejną odsłonę programu lojalnościowego wspiera kampania reklamowa u udziałem Mateusza Zielonki, zwycięzcy szóstej edycji programu MasterChef oraz bohaterów, którzy występowali w poprzednich odsłonach programu w ramach platformy komunikacyjnej #TatoWie. W mediach pojawiły się spoty reklamowe, a także seria filmów poradnikowych. #Tatowie i Mateusz Zielonka zaprezentują w nich proste tipy kulinarne, zwrócą także uwagę na problem marnowania żywności, podpowiadając, jak gotować smacznie i ekonomicznie. Akcję wspiera szeroko zakrojona kampania w internecie, prowadzona między innymi w kanałach YouTube, Facebook, TikTok i VOD. Za kreację oraz produkcję odpowiada agencja Brand New Heaven.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.