Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Newbridge: Przez pandemię COVID-19 tegoroczne wyprzedaże są inne niż w ubiegłych latach

Tegoroczne wyprzedaże są inne niż w latach ubiegłych. Mają nie tylko różne tempo w zależności od galerii handlowej czy nawet sklepu, ale także trafia na nie więcej towaru, niż w latach ubiegłych. Trudno także określić, kiedy się skończą.

Newbridge: Przez pandemię COVID-19 tegoroczne wyprzedaże są inne niż w ubiegłych latach
Przez pandemię COVID-19 tegoroczne wyprzedaże są inne niż w ubiegłych latach , fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 17-07-2020, 13:38

Co roku schemat wyprzedaży w I półroczu jest mniej więcej taki sam. Styczeń i luty to wyprzedaże zimowe,  przełom marca i kwietnia to tzw. mid season sale, a czerwiec to początek letnich wyprzedaży. W tym roku jednak cykl ten został zaburzony.

- Z powodu lockdown'u praktycznie nie mieliśmy wiosennego mid season sale, w takiej formule jak co roku. Część marek całkowicie z zrezygnowała z tej aktywności lub ograniczyła się do wyprzedaży w sklepach online. Cześć wstrzymała się do zniesienia ograniczeń - mówi Marta Drzewiecka, Marketing & Customer Experience Manager w Newbridge.

- Także wyprzedaże letnie mają nieco inny przebieg. W niektórych centrach handlowych zaczęły się one nawet w maju, jako połączenie mid season sale z letnimi przecenami. W części zaczęły się z początkiem czerwca lub pod koniec miesiąca, czyli tradycyjnie. Wpływ na to miało m.in. wolniejsze odmrażanie się niektórych marek obecnych w centrach handlowych oraz indywidualne potrzeby sklepów - dodaje.

Efekt? Ten sezon może mieć nie tylko inny przebieg, ale także różne tempo w zależności od centrum handlowego. Może być także rekordowy i to pod wieloma względami - oceniają przedstawiciele rynku. -Przebieg wyprzedaży w poszczególnych galeriach jest dziś bardzo zindywidualizowany - mówi Drzewiecka.

- W tym roku należy spodziewać się, że wyprzedaże nie tylko nieco dłużej potrwają, bo towaru jest więcej do sprzedaży, ale także będą sięgały rekordowego poziomu. Już pierwsze dwa tygodnie przyniosły przeceny rzędu 50-60 proc. W ostatnim etapie, w niektórych sklepach, ceny mogą być ścięte nawet o 80 proc. - ocenia.

- Markom, a zwłaszcza sieciom odzieżowym będzie bowiem zależało na szybkim upłynnieniu towaru, który zalega w magazynach, zarówno z niewyprzedanych w porę kolekcji wiosennych, jak i letnich. Dłuższe i intensywniejsze wyprzedaże, pozwolą na chociaż częściowe odrobienie  strat spowodowanych pandemią - dodaje.

Niektóre marki pokuszą się nawet o wzmocnienie sezonu. Tegoroczną nowością są np. niewielkie przeceny na nowe kolekcje, które właśnie debiutują w sklepach, a także krótkie, dodatkowe akcje obniżkowe organizowane w ramach już trwających wyprzedaży. Te obejmują np. wybrany produkt lub kategorię produktów.

więcej informacji:

Newbridge Poland RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT    /    wyprzedaże RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.220.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!