• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Nie ma porozumienia między Danone a Kauflandem

W przypadku współpracy z firmą Kaufland nie udało się dotychczas osiągnąć porozumienia w kwestii dostępności produktów Danone. Firma Danone żałuje, że Kaufland przez swoje praktyki nie zapewnia klientom pełnej oferty produktów mlecznych - oświadcza spółka Danone.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 18-06-2012, 13:28

Danone informuje, że informacje przekazywane aktualnie przez firmę Kaufland, iż „firma Danone nie dostarcza swoich produktów po atrakcyjnych cenach", są nieprawdziwe. - Przeciwnie, Danone oferuje firmie Kaufland atrakcyjną ofertę handlową i ubolewa, że firma Kaufland nie zgadzając się na nią, nie zapewnia konsumentom optymalnej oferty produktowej. Zamieszczona reklama jest nieprawdziwa, nieetyczna i stanowi czyn nieuczciwej konkurencji. Danone zwróciła się do Kaufland o wycofanie reklamy - pisze spółka.

- Danone (...) oferuje kontrahentom - sieciom handlowym, jak i indywidualnym właścicielom sklepów i hurtowni - atrakcyjne warunki handlowe, biorące pod uwagę różne elementy, np. wielkość obrotów, formułę sklepów i działania promocyjne. Dzięki temu klienci mają możliwość zakupu produktów Danone w dobrej cenie w całej Polsce - czytamy w oświadczeniu.

Produkty firmy Danone dostępne są obecnie m.in. w następujących sieciach handlowych: Carrefour, Auchan, Elea, Tesco, Real, Leclerc, Intermarche, Żabka, Polomarket, Biedronka, Makro, Selgros, Eurocash, Netto oraz tysiącach mniejszych sklepów.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • ja 2012-06-18 18:58:08

    Ponieważ Kaufland tak jak Lidl, Biedronka czy Tesco dyktuje producentom w jakich pojemnościach mają produkować swoje wyroby i w jakich cenach mają one być, co w skrajnych przypadkach producenci produkując dany produkt dla powyższych sklepów nic nie zarabiają na produkcji...

    Odpowiedz
  • HLC 2012-06-18 21:46:13

    Tak trzymać Danone , Kaufland to najtrudniejszy partner do rozmów. Najpierw zainwestuj w nich bo dają Ci obrót a później byle zawierucha z surowcami i panu już dziękujemy bo w kolejce czekają inni. Brawo Danone !!!

    Odpowiedz
  • koniec dyktatu sieci 2012-06-19 08:18:21

    gdyby rowniez pozostali dostawcy byli nie ugieci to moze nareszcie sieci zaczna normalnie podchodzic do biznesu

    Odpowiedz
  • blogkupca.pl 2012-06-19 10:44:17

    W piątek planuję opublikowanie na blogu artykułu na przykładzie Biedronki o tym jak sieci traktują dostawców i jak ich od siebie uzależniają.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!