• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Niedogodne sądziedztwo sklepu Carrefour Express

Od świtu do wieczora rozlega się huk rozładowywanego towaru, szczęk wózków widłowych, krzyki magazynierów, buczenia agregatów. Lokatorzy mają pecha - pod nimi jest Carrefour Expres - czytamy w Gazecie Wyborczej.
  • Autor: Gazeta Wyborcza
  • Data: 17-03-2009, 09:04

To miało być wymarzone mieszkanie z dala od miejskiego zgiełku. Ulica Bohaterów Warszawy w Ursusie, kameralny kilkupiętrowy blok, zielone patio. Blisko stacji kolejowej. - Zamiast ciszy i spokoju jest hałas przez cały dzień - mówi Gazecie Wyborczej Magda Rybak.

Jej mieszkanie jest nad sklepowym magazynem. Nad bramą wjazdową dla wozów dostawczych - wielką podnoszoną roletą - są okna sypialni dzieci. - Koszmar nie do wytrzymania. Rano dostawy towaru, później rozładunek, ustawianie palet, rozwożenie tego wózkiem, krzyki pracowników. Tak jest już dwa lata. Przez sześć dni w tygodniu, od świtu do wieczora - opowiada pani Mada. - Dłużej tego nie wytrzymam. Proponowałam Carrefourowi, aby odkupił mieszanie na biura. Ale się nie zgodzili - dodaje.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

O tym, że pod ich mieszkaniem będzie magazyn wielkiego sklepu, dowiedzieli się, jak je wykańczali. - A przecież miały tu być garaże, a z frontu budynku małe lokale usługowe. Nagle poszerzono bramę i teraz to jest wjazd do magazynu Carrefoura - opisuje. - Co mieliśmy zrobić? Klucze w ręku, zapłacone raty kredytu - żali się.

O problemie Gazeta Wyborcza pisała w sierpniu 2007 roku. Wtedy deweloper, firma Dolcan, przekonywał, że ma potrzebne zezwolenia, a hałasy to sprawa właściciela lokalu czyli Carrefoura. Sieć obiecała, że weźmie pod uwagę postulaty mieszkańców. A chodziło im o wyciszenie bramy, położenie na betonowej podłodze gumy, zorganizowanie pracy magazynu tak, aby wieczorami była cisza. - Tak naprawdę nie zrobiono nic, co wymagałoby finansowych nakładów. Wywiesili na drzwiach informacje, że by dostawcy nie słuchali głośno radia. Wywalczyliśmy, że dostawy rozpoczynają się nie o 6 rano, ale pół godziny później. Ale to niewiele - mówi Gazecie Wyborczej pani Magda.

Maria Cieślikowska, rzeczniczka Carrefoura, przysłała do redakcji oświadczenie. Pisze, że firma jest w kontakcie z mieszkańcami bloku i podejmuje szereg działa, aby zmniejszyć uciążliwości. Wylicza to, co sieć już robiła i co zamierza zrobić w najbliższym czasie. „Carrefour Polska jest otwarty na wszelkie sugestie i dialog, w wyniku których można znaleźć rozwiązanie przyczyniające się do zmniejszenia uciążliwości, które regeneruje nasz sklep" - informuje w piśmie dla Gazety Maria Cieślikowska.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!