Nielsen: Jak kupują konsumenci LGBT +
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 18-09-2018, 13:39
- Aktualizacja: 18-09-2018, 16:44

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Według badania firmy Nielsen młodsze kobiety LGBT+ cenią sobie wygodę, prostotę i jakość. Odsetek kobiet robiących zakupy w jednym sklepie, żeby zaoszczędzić czas, jest o 4 p.p. wyższy w przypadku grupy LGBT+; w grupie tej jest również wyższy o 6 p.p. udział kupujących markowe produkty w przekonaniu, że oferują one lepszą jakość. Kobiety LGBT+ częściej niż kobiety heteroseksualne sięgają po naturalne i zdrowsze opcje żywieniowe, takie jak: ziarna, orzechy i suszone owoce, produkty niskotłuszczowe, żywność wzbogaconą, o niskiej zawartości cukru, mleko roślinne i bez laktozy czy batoniki energetyczne.
Wśród kobiet LGBT+, znacznie liczniejsza jest grupa lubiących posiłki łatwe do przygotowania. Częściej spożywają one również posiłki poza domem, ponieważ nie mają czasu na gotowanie. Starsze kobiety LGBT+ , w porównaniu do swoich heteroseksualnych rówieśniczek, kupują więcej produktów do higieny osobistej i środków czystości.
komentarze (1)
wszystko pięknie, fajnie, LBGT-plus i w ogóle, ale gdzie te badania były robione? W Polsce, w San Francisco? Na Marsie??
Odpowiedz