Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Nielsen: Jak kupują konsumenci LGBT +

Nawyki oraz styl życia konsumentów LGBT+ różni się od konsumentów heteronormatywnych. Osoby LGBT+ zwracają większą uwagę na zdrowe żywienie, cenią sobie wygodę i jakość, jak i częściej używają Internetu w celach społecznościowych oraz do oglądania seriali czy filmów, są bardziej aktywne fizycznie i częściej wychodzą do klubów czy restauracji - informuje firma Nielsen.

Nielsen: Jak kupują konsumenci LGBT +
Fot. shutterstock

Według badania firmy Nielsen młodsze kobiety LGBT+ cenią sobie wygodę, prostotę i jakość. Odsetek kobiet robiących zakupy w jednym sklepie, żeby zaoszczędzić czas, jest o 4 p.p. wyższy w przypadku grupy LGBT+; w grupie tej jest również wyższy o 6 p.p. udział kupujących markowe produkty w przekonaniu, że oferują one lepszą jakość. Kobiety LGBT+ częściej niż kobiety heteroseksualne sięgają po naturalne i zdrowsze opcje żywieniowe, takie jak: ziarna, orzechy i suszone owoce, produkty niskotłuszczowe, żywność wzbogaconą, o niskiej zawartości cukru, mleko roślinne i bez laktozy czy batoniki energetyczne.

Wśród kobiet LGBT+, znacznie liczniejsza jest grupa lubiących posiłki łatwe do przygotowania. Częściej spożywają one również posiłki poza domem, ponieważ nie mają czasu na gotowanie. Starsze kobiety LGBT+ , w porównaniu do swoich heteroseksualnych rówieśniczek, kupują więcej produktów do higieny osobistej i środków czystości.

Młodsi mężczyźni LGBT+ w porównaniu do nie-LGBT+ zwracają większą uwagę na promocje, lubią gotować i uważają to za swoje hobby, są na bieżąco z nowinkami, a przed zakupem produktu częściej szukają informacji w Internecie (na stronach, forach, wśród przyjaciół). Ponadto młodsi konsumenci LGBT+ są częściej zainteresowani produktami do pielęgnacji ciała i twarzy oraz kosmetykami do makijażu - informuje Nielsen.

Zakupy online są szczególnie ważne dla młodszych konsumentów oraz kobiet LGBT+. Kobiety z grupy wiekowej 40+ wyróżniają się bardziej aktywnym używaniem kanałów e-commerce: średnia częstotliwość dokonywania zakupów online jest o 44% wyższa niż u kobiet nie-LGBT. 

W co najmniej dwóch obszarach konsumenci LGBT+ oraz nie-LGBT+ mają te same opinie. Jednym z nich jest promowanie równouprawnienia i różnorodności. Bez względu na orientację 4 na 5 konsumentów deklaruje chęć zakupu produktów firmy promującej równouprawnienie i różnorodność wśród pracowników. Drugim aspektem łączącym osoby LGBT+ z nie-LGBT+ jest temat edukacji seksualnej. W obu grupach ponad 70% respondentów uważa, że “Edukacja seksualna powinna być obowiązkowa w szkole i poruszać tematy takie jak orientacja seksualna i tożsamość płciowa” - podaje Nielsen.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Nielsen RSS ALERT    /    konsumenci RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    konsumenci LGBT+ RSS ALERT    /    handel detaliczny RSS ALERT    /    zakupy RSS ALERT    /    grupy konsumenckie RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • yzy 2018-09-18 18:14:00
    wszystko pięknie, fajnie, LBGT-plus i w ogóle, ale gdzie te badania były robione? W Polsce, w San Francisco? Na Marsie??

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!