Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Nielsen: Polski konsument preferuje format sklepu modern convenience

Polski konsument jest ewenementem na tle Europy jeśli chodzi o częstotliwość wizyt w sklepie. Jednocześnie Polacy nie są przywiązani ani do jednej marki sklepów, ani do żadnego formatu sklepowego. Robią zakupy często, skacząc między sklepami i formatami, które upodabniają się do siebie i zlewają się w jeden, tzw. modern convenience - wynika z prezentacji Nielsena "Omnichannel - przyszłość handlu".

Nielsen: Polski konsument preferuje format sklepu modern convenience
Oczekiwanie polskiego klienta spełnia sklep formatu modern convenience

W małych sklepach osiedlowych Polacy bywają blisko 13 razy w miesiącu, w dyskontach 12 razy w miesiącu, w sklepach convenience - 9 razy w miesiącu, w supermarketach 7 razy w miesiącu, a w hipermarketach - średnio 5,4 razy w miesiącu.  I jest to najwyższy wynik w Europie.

Na przestrzeni ostatnich 5 lat (2010-2015) znacząco wzrosła częstotliwość wizyt w dyskontach z 7 do 12 razy w miesiącu, ale jednocześnie na tym samym poziomie utrzymała się liczba wizyt w małych sklepach osiedlowych - 13 razy w miesiącu.

Więcej czytaj w serwisie www.dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

modern convenience RSS ALERT    /    polski konsument RSS ALERT    /    przyszłość handlu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.94.109
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!