Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Nielsen uruchomił SmartStore do symulacji środowiska sklepowego

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 29-11-2018, 12:57
Firma Nielsen zastosowała osiągnięcia technologiczne, aby stworzyć SmartStore – narzędzie, które umożliwia realistyczną symulację środowiska sklepowego w wymiarach 3D i z poglądem 360° z wykorzystaniem immersive reality.
Nielsen uruchomił SmartStore do symulacji środowiska sklepowego
fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Handel detaliczny koncentruje się na zrozumieniu shopperów i ich zachowań – tego, co przyciąga ich uwagę, na ile łatwo znajdują produkt na półce, w jaki sposób dokonują wyboru w sklepie. Wszystko po to, by ciągle optymalizować środowisko sklepowe, ułatwiać zakupy i tym samym wpływać na wzrost sprzedaży. Zazwyczaj tradycyjne badania shopperowe prowadzone są przy pomocy obserwacji, wywiadów w sklepie lub – te bardziej zaawansowane – eye-trackingu. Wiążą się one jednak z niezależnymi od badacza zakłóceniami w sklepie i koniecznością uzyskania zgody detalisty. Pozwalają też ocenić tylko to, co kupujący widzą w środowisku sklepowym w danym momencie - informują eksperci firmy Nielsen.

Nielsen wprowadził na rynek polski nowe narzędzie badawcze – SmartStore. SmartStore to rozwiązanie dedykowane zarówno dla producentów jak i detalistów, które łączy w sobie planowanie powierzchni sklepowej i półki oraz zaawansowane techniki badawcze. Wnioski płynące z badania przy użyciu SmartStore wyciągane są w oparciu o zachowania shopperów (tego, co shopperzy widzą i robią) w wirtualnym, ale bardzo realistycznym środowisku 3D. SmartStore daje możliwość budowania i testowania wielu scenariuszy w prosty i szybki sposób, także takich rozwiązań in-store, których dziś nie ma jeszcze w sklepach. Dzięki realizacji badania w idealnie porównywalnych warunkach, bez zakłóceń typowych dla rzeczywistego sklepu, SmartStore pozwala na precyzyjną analizę wpływu rozwiązań in store na sprzedaż oraz zachowania shoppera.  

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!