Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Nitek, Action: dyskonty to świetny koncept na spowolnienie

Dyskonty to świetny koncept w czasie spowolnienia gospodarczego, kiedy ludzie poszukują oszczędności. Widzimy to po wzroście wartości koszyka zakupowego klientów Action, a także po zwiększonym zainteresowaniu właścicieli oraz zarządców obiektów handlowych najemcami dyskontowymi – mówi w rozmowie z dlahandlu.pl Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Nitek, Action: dyskonty to świetny koncept na spowolnienie
Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 31-03-2021, 12:11

Jakie firma ma plany odnośnie otwierania nowych sklepów stacjonarnych? Ile takich sklepów może ruszyć w tym roku?

Zamierzamy utrzymać co najmniej takie tempo rozwoju jak w ubiegłym roku. Oczywiście wszystko będzie zależało od dalszego rozwoju sytuacji epidemicznej i wprowadzanych obostrzeń. Na ten moment mogę powiedzieć, że mamy w planach dalszą ekspansję w kierunku północy Polski, zwiększanie obecności w dużych aglomeracjach, wchodzenie na nowe rynki oraz wzmacnianie obecności w południowej i centralnej części kraju.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Już w pierwszym kwartale tego roku otworzyliśmy pierwszy sklep w Krakowie i kolejne w Katowicach oraz Poznaniu. Wprowadziliśmy też markę Action do tak ważnych miast regionalnych, jak Konin czy Bielsko-Biała, a wraz z otwarciem w Nowym Targu, weszliśmy na Podhale. Wkrótce rozpoczniemy działalność w Gdańsku – będzie to nasza pierwsza lokalizacja w województwie pomorskim. O kolejnych nowych sklepach będziemy informować na bieżąco.

Jakie lokalizacje będą brane pod uwagę przy otwieraniu nowych sklepów? Czy nadal będą to centra handlowe i parki handlowe?

Poszukując lokalizacji dla sklepów Action, bierzemy pod uwagę różne formaty – zarówno centra oraz parki handlowe, jak i obiekty wolnostojące, przy dużych ulicach i na osiedlach. Decyzje podejmujemy na podstawie potencjału ekonomicznego danego miejsca oraz jego dostępności dla konsumentów.

Zależy nam na tym, aby być blisko klientów i zapewniać im komfort zakupów, dlatego chętnie wybieramy lokalizacje w pobliżu osiedli mieszkaniowych oraz głównych dróg, gwarantujących dobry dojazd do Action z różnych części danego miasta. Zwracamy także uwagę na bliskość innych sklepów, które uzupełniają naszą ofertę. Dzięki temu konsumenci mogą zrobić kompleksowe zakupy w jednym punkcie. Zwracamy także uwagę na liczbę miejsc postojowych dla osób zmotoryzowanych.

Cały wywiad na dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sławomir Nitek RSS ALERT    /    Action Polska RSS ALERT    /    Action RSS ALERT    /    dyskonty RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.231.14
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!